• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 19 تیر 1402
کد مطلب : 196882
+
-

با مردم/معابر شهرک شهید شهپریان، روشنایی کافی ندارد

شهرک شهید شهپریان در منطقه کوهسار تهران واقع شده و حدود 27هزار نفر جمعیت دارد. متأسفانه میزان روشنایی معابر این شهرک به قدری کم و ناکافی است که شب‌ها عملا در خاموشی مطلق فرو می‌روند. این وضعیت تردد را برای ساکنان خصوصا بانوان درهنگام تاریکی هوا مشکل کرده و فرصت مناسبی برای سارقین و افراد شرور است. بارها با اداره برق تماس گرفته‌ایم و این وضعیت را گزارش کرده‌ایم که متأسفانه تا به حال هیچ اقدامی در جهت رفع مشکل صورت نداده‌اند. خواهشمندیم صدای ما را به گوش مسئولان ذیربط برسانید.
اطیابی از شهرک شهید شهپریان

مشکلات آب شرب اهواز حل شود
سال‌های سال است که وضعیت آب شرب شهر اهواز نامطلوب است. همیشه املاح و ذرات معلق در آن وجود دارد و بسیاری از اوقات هم رنگش تیره و غیر‌شفاف است به‌طوری که بسیاری از خانواده‌ها از دستگاه‌های تصفیه خانگی برای پاکسازی آب استفاده می‌کنند. این مشکلات کم بود حالا فشار ضعیف و قطعی مکرر آب هم به آنها اضافه شده و مردم را کلافه و خسته کرده است. شرایط آب وهوایی اهواز به‌خصوص در فصل تابستان برهیچ‌کس پوشیده نیست و از طرفی تهیه آب شرب سالم و بهداشتی از حداقل امکانات بهداشتی است که مسئولان وظیفه تامین آن را دارند که توقع می‌رود در این زمینه کوتاهی نشود.
نعمتی از اهواز

پیامک
وعده احداث متروی پیشوا و ورامین چه شد؟
سال‌هاست که مسئولان وعده راه‌اندازی و بهره‌برداری از متروی شهرهای ورامین و پیشوا را به شهروندان آنها داده‌اند که متأسفانه هیچ اقدامی تا این لحظه برایش انجام نشده و فقط درحد حرف بوده است. تعداد قطارهای حومه این شهرها هم کم است و جوابگوی این حجم از مسافر نیست، جدای از وضعیت تهویه و سرمایش بسیار بد آنها که بارها گزارش کرده‌ایم و بی‌نتیجه بوده.  گناه مردم ساکن این شهرها که برای تردد خود مجبورند از این قطارها استفاده کنند چیست؟
بیگلو از ورامین

قانونی برای جلوگیری از فعالیت دوره‌گردهای بلندگو به‌دست اجرایی کنند
سمساری‌ها و خریداران ضایعات با نصب بلندگو روی وانت‌بار، در کوچه و خیابان‌ها بدون درنظر‌گرفتن عقربه‌های ساعت موجب آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت برای سالمندان، بیماران و کودکان می‌شوند. آیا قانونی برای جلوگیری از سلب آسایش و فعالیت غیرقانونی آنان وجود ندارد؟ به‌عنوان نمونه سبزی‌فروشی با وانت سفیدرنگ به محل سکونت ما مراجعه می‌کند و نام تمام سبزی‌های موجود را اعلام می‌کند و ساکنان مجبورند صدای گوشخراش او را تحمل کنند!
علی اکبر از تهران

پیام
درختان بوستان شریعتی تهران خشکیده‌اند

درصد قابل توجهی از درختان بوستان شریعتی در شهرک شریعتی تهران خشک و باقی نیمه‌خشک شده‌اند. دلایلش هم معلوم است نداشتن یا کم‌بودن چاله‌های زیر و هرس‌نشدن شاخه‌ها و آبرسانی ناکافی یا غیراصولی است. لطفا به داد این درختان برسید و اجازه ندهید خشک شوند.
نوح علی عسکرآبادی از تهران

استخدام نخبگان و استعدادهای برتر چه شد؟
چندی قبل براساس آیین‌نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی (تصویب نامه شماره ۱۵۴۴۴۹/ت۵۹۵۰۶هـ مورخ ۲/۱۲/۱۴۰۰ هیأت وزیران) جهت به کارگیری از توانایی‌های خود در راستای خدمت به نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران در طرح مذکور ثبت‌نام کردم و پس از تأیید از سوی بنیاد نخبگان و گذراندن مرحله کانون ارزیابی به‌عنوان برگزیده این طرح جهت‌ انجام مراحل استخدامی و صدور کد استخدامی از سوی بنیاد ملی نخبگان به سازمان اداری استخدامی معرفی شدم. با این حال به‌رغم گذشت مدت زمان زیادی از معرفی به سازمان اداری استخدامی تاکنون اقدام مؤثری از سوی این سازمان صورت نگرفته است و در پیگیری‌هایی که از سازمان اداری استخدامی انجام داده‌ام به نتیجه و پاسخ منطقی نرسیده‌ام. افرادی مانند من هم کم نیستند و تاکنون هیچ‌کدام نتوانسته‌ایم علت این معطلی و بلاتکلیفی را بفهمیم.
فردین مرادی از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید