• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 19 تیر 1402
کد مطلب : 196878
+
-

نقشه مسافرکش قلابی، برای سرقت از پسران نوجوان

نقشه مسافرکش قلابی، برای سرقت از پسران نوجوان

مرد مسافرکش به مسافرانش که اغلب پسران نوجوان بودند، آبمیوه مسموم تعارف می‌کرد و با بیهوش شدن آنها اموال‌شان را به سرقت می‌برد.
به گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده از چندی قبل با شکایت چند پسر نوجوان و والدین‌شان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ واقع در استان البرز قرار گرفت. آنطور که شاکیان می‌گفتند: مردی که راننده پراید و به ظاهر مسافرکش بود، بعد از سوار کردن پسران نوجوان به‌عنوان مسافر به آنها آبمیوه مسموم که آغشته به داروی بیهوشی بود، تعارف می‌کرد و آنها نیز بی‌خبر از همه جا آبمیوه را می‌نوشیدند. لحظاتی بعد از بیهوش شدن مسافران نوجوان، راننده اموال با ارزش‌شان را سرقت کرده و آنها را در گوشه‌ای از خیابان رها می‌کرد و می‌گریخت.
با ثبت این اطلاعات، تلاش مأموران برای دستگیری متهم آغاز شد و آنها کمی بعد توانستند با کمک اطلاعاتی که مالباختگان ارائه کرده بودند، او را در کرج دستگیر کنند. این مرد که از سوی شاکیان شناسایی شده و راهی برای کتمان واقعیت نداشت، وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، به چندین فقره سرقت با این شیوه اعتراف کرد.
سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اعلام جزئیات این پرونده از صدور مجوز انتشار تصویر بدون پوشش متهم خبر داد و گفت: شهروندانی که با این شیوه از آنها سرقت شده می‌توانند برای شکایت از متهم به شعبه 5بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ یا پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید