• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 19 تیر 1402
کد مطلب : 196860
+
-

نکته بازی/ پس با کی توافق کردید؟

اگرچه کادر مدیریتی پیشین استقلال به‌طور کامل از این باشگاه رفته، اما ابهامات پیرامون عملکرد آنها همچنان ادامه دارد و هر روز هم سؤالات جدیدتری به‌وجود می‌آید. به‌عنوان مثال، علی امیری، قائم‌مقام باشگاه در همان فایل صوتی جنجالی که به نوعی باعث کناره‌گیری او شد، گفته بود این باشگاه به رضا اسدی پیشنهاد 30میلیارد تومانی داده بود، اما این بازیکن نهایتا با رقم 50میلیارد تومان به سپاهان پیوست. باشگاه سپاهان این عدد را تکذیب کرد و حالا نوبت به‌خود اسدی رسیده که این ادعا را رد کند. مهاجم جدید طلایی‌پوشان گفته: «با صراحت می‌گویم با هیچ باشگاه دیگری صحبت نکردم و هیچ پیشنهاد مالی به باشگاه‌های دیگر ندادم.» خب این یعنی او با استقلال حرف نزده. کاش آقای امیری تشریف داشتند و می‌گفتند چه‌کسی دروغ می‌گوید!

زیر میز خبری نبود؟
فضای فوتبال ایران در یک هفته گذشته به‌طور کامل تحت‌تأثیر جنجال علیرضا بیرانوند قرار داشت؛ بازیکنی که با پیشنهاد 100‌میلیارد تومانی استقلال مواجه شد، اما نهایتا به پرسپولیس برگشت و قرارداد جدیدی با سرخپوشان بست. پس از آنکه بیرو پیشنهاد سالی 50‌میلیاردی آبی‌ها را رد کرد، خبر رسید مبلغ پایه قرارداد او با پرسپولیس 14‌میلیارد تومان است. حالا هم حسین خبیری، عضو هیأت‌مدیره باشگاه در این مورد گفته: «این رقم صحت دارد. قراردادها در سایت کدال منتشر خواهد شد. درباره آپشن‌ها هم فدراسیون چارچوبی مشخص کرده و باشگاه براساس همین اقدام به جذب بازیکن می‌کند.» حق بدهید باورش سخت است که یک بازیکن پیشنهاد 50‌میلیاردی را رد کند و با 14‌میلیارد با باشگاه سابقش تمدید کند. روی میز که هیچی، زیر میز خبری نبود؟

اصل بد نیکو نگردد...
معلوم نیست ریکاردو ساپینتو کی به قبرس رسید، وسایلش را چید، با بازیکنان آپوئل آشنا شد و کی وقت کرد کنار زمین دعوا راه بیندازد! تصاویر منتشر‌شده از اردوی آمادگی تیم قبرسی در بلغارستان نشان می‌دهد ساپینتو در حاشیه یک بازی دوستانه از کوره در رفته، با داور درگیر شده و کارت قرمز گرفته. عالم و آدم می‌دانند که داوران در مسابقات تدارکاتی تمام تلاش خود را می‌کنند تا به کسی کارت ندهند. آنها حتی برای دادن اخطار هم اکراه دارند، چه برسد به کارت قرمز، آن هم برای مربی! ساپینتو اما به‌تنهایی همه قواعد فوتبال جهان را به هم ریخته. جالب اینجاست زمانی که استاد در ایران از این دسته‌گل‌ها آب می‌داد، حامیانش می‌گفتند برخی عمدا او را تحریک می‌کنند؛ در بلغارستان چه‌کسی او را تحریک کرد؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید