• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 17 تیر 1402
کد مطلب : 196704
+
-

کشته شدن عامل جنایت خانوادگی فردیس در کرمانشاه

مردی که یک سال قبل در جنایتی هولناک، فرزند، همسر سابق و پدر و مادر او را در فردیس کرج به ضرب گلوله به قتل رسانده و گریخته بود، حاضر نشد خودش را تسلیم کند و در درگیری با پلیس از پا درآمد. به گزارش همشهری، این جنایت خونین سال گذشته در یکی از محله‌های فردیس واقع در استان البرز اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مردی بعد از جدایی از همسرش همچنان با او و خانواده‌اش دچار کشمکش و درگیری بود. آنها فرزند مشترکی نیز داشتند که با مادرش در فردیس زندگی می‌کرد. وقتی مرد جوان نتوانست مشکلاتش را با همسر سابقش برطرف کند نقشه هولناکی کشید. او با تهیه یک اسلحه به خانه پدر همسر سابقش رفت. مرد مسلح بعد از ورود به آنجا شروع به تیراندازی کرد. او در این حادثه خونین فرزند، همسر سابق و پدر و مادر او را هدف گلوله قرار داد و بعد از قتل آنها به مکان نامعلومی گریخت.
 به‌دنبال این جنایت تلاش‌های مأموران برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد. او بعد از این قتل خانوادگی به مکان نامعلومی گریخته بود و هیچ‌کس از مخفیگاهش اطلاعی نداشت. با وجود این رسیدگی به این پرونده همچنان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار داشت. حدود یک سال از جنایت گذشته بود و قاتل همچنان فراری بود تا اینکه مأموران به اطلاعاتی دست پیدا کردند که نشان می‌داد او در خانه‌ای واقع در کرمانشاه پنهان شده و به‌طور مخفیانه زندگی می‌کند. در چنین شرایطی بود که گروهی از مأموران با نیابت قضایی راهی کرمانشاه شدند. آنها با محاصره مخفیگاه قاتل فراری از او خواستند که خودش را تسلیم کند اما او شروع به تیراندازی به‌سوی پلیس کرد و در جریان درگیری با پلیس از سوی مأموران هدف قرار گرفت و از پا درآمد.
سردارحمید هداوند، فرمانده انتظامی البرز با اعلام این خبر گفت:‌ مأموران پلیس آگاهی البرز با همکاری پلیس آگاهی استان کرمانشاه درصدد دستگیری متهم بودند اما او پس از اطلاع از حضور نیروهای پلیس اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرد و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح به سمت او تیراندازی شد و جانش را از دست داد. به‌گفته او در این درگیری مسلحانه خوشبختانه به هیچ‌کدام از نیروهای حافظ امنیت آسیبی نرسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید