• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 17 تیر 1402
کد مطلب : 196654
+
-

نکته بازی/چطوری می‌خواستید بیرو را بخرید؟

مصاحبه جواد نکونام بعد از منتفی‌شدن حضور علیرضا بیرانوند در استقلال عجیب است. سرمربی آبی‌ها از یک‌سو به صراحت می‌گوید می‌دانسته امکان حضور گلر پرسپولیس در این تیم وجود ندارد، اما از سوی دیگر مدعی می‌شود: «خودم با بیرانوند صحبت کردم و قرار شد به استقلال بیاید.» سؤال اینجاست که اگر شما می‌دانستی بیرانوند استقلالی نخواهد شد، چرا جلوی مذاکره را نگرفتی و تازه خودت هم با دروازه‌بان پرسپولیس حرف زدی؟ در بخش دیگری از همین مصاحبه نکونام شرح مفصلی از بی‌پولی‌های باشگاه، حتی برای تامین ساده‌ترین مخارج ارائه داد. خب، اگر اینطور است، باشگاه چطور می‌خواست بیرانوند را آن‌هم با آن رقم بالا جذب کند؟ حتما پولی وجود داشته که آقایان پای میز مذاکره با بیرو نشسته‌اند، وگرنه بمب نقل‌وانتقالات را که با چک و سفته نمی‌شد ترکاند.

شعبه دوم پرسپولیس؟
با وجود اینکه زمزمه‌هایی در مورد مذاکره باشگاه استقلال با سیامک نعمتی به گوش می‌رسید، در نهایت بازیکن مازاد پرسپولیس به تراکتور پیوست. نکته عجیب در مورد تراکتور این است که این تیم به پاتوق بازیکنان پیشین پرسپولیس تبدیل شده. آنها در همین تابستان شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی و مهدی شیری را هم گرفتند که هر سه سابقه حضور در جمع سرخپوشان پایتخت را داشته‌اند. به این جمع اضافه کنید حامد پاکدل را که از قبل در تراکتور حضور داشته است. به این ترتیب جمع پرسپولیسی‌ها در تراکتور حسابی جمع خواهد شد. تازه درنظر بگیرید که محمد عباس‌زاده و رضا اسدی به‌تازگی از این تیم جدا شدند، وگرنه شاید تشخیصش برای مخاطبان کم‌اطلاع‌تر سخت بود که پرسپولیس در زمین است یا تراکتور! ببینیم نتیجه این سیاست چه خواهد شد؟

بله خب...
معاون باشگاه استقلال بعد از افشا‌شدن یک فایل صوتی از او، ناچار به استعفا شد. علی امیری در این فایل، سخنان عجیبی مطرح کرد که بخش‌های مختلف آن برای او دردسرساز شد. مثلا در یک مورد، توهین عجیب آقای معاون به برادر جواد نکونام حسابی در فضای مجازی وایرال شد. در بخش دیگری هم امیری ادعا کرد با رضا اسدی برای حضور در جمع آبی‌پوشان در ازای دستمزد 30میلیارد تومانی توافق شده بود که سپاهان او را با 50میلیارد تومان برد. باشگاه سپاهان طبق معمول تکذیب و تهدید به شکایت کرده، اما از همه جالب‌تر واکنش یکی از کارمندان روابط‌عمومی این تیم است که توییتی با این مضمون منتشر کرده: «معیار انتخاب بازیکنان، اعتبار باشگاه است.» بله خب، ببخشید که باشگاه استقلال به اندازه کافی اعتبار ندارد!

این خبر را به اشتراک بگذارید