• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
چهار شنبه 14 تیر 1402
کد مطلب : 196468
+
-

تحقیقات پلیس برای کشف اسرار گم شدن رودی آغاز شده است

نوجوان گمشده پس از 8سال پیدا شد اما بیهوش

خارجی
نوجوان گمشده پس از 8سال پیدا شد اما بیهوش

سخنگوی پلیس تگزاس اعلام کرد پسر 17ساله‌ای که 8سال پیش به‌طرز عجیبی گم‌شده بود، درحالی پیدا شد که در مقابل کلیسایی بیهوش روی زمین افتاده بود.

به گزارش همشهری به نقل از میرر، ساعت 10شب پنجشنبه گذشته به وقت محلی، مردی که از مقابل کلیسایی در شهر هیوستون در ایالت تگزاس می‌گذشت، جوانی را دید که بیهوش روی زمین افتاده است. او اورژانس را خبر کرد و پسر جوان که زنده اما نیمه جان بود به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. در بازرسی لباس‌های این پسر هیچ مدرکی که هویت او را فاش کند به‌دست نیامد. از سوی دیگر او قادر به حرف زدن نبود و در این شرایط مأموران پلیس تحقیقات برای شناسایی هویت پسر جوان را شروع کردند. نتایج تحقیقات آنها اما شوکه‌کننده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که پسر جوان، فردی به نام رودی است که 8سال پیش و در 17سالگی به طرز عجیبی ناپدید شده بود.
بررسی‌ها نشان می‌داد که رودی در سال 2015زمانی که سگ‌هایش را برای گردش از خانه بیرون برده بود، گم شده و دیگر کسی او را ندید. همان روز خانواده رودی که از غیبت او نگران شده بودند همه‌جا را به‌دنبال وی گشتند اما اثری از او به‌دست نیامد. در ادامه ماجرا به پلیس گزارش شد و تیم‌های جست‌وجو برای یافتن ردی از نوجوان گمشده وارد عمل شدند. آنها پس از چند روز جست‌وجو هر دو سگ رودی را پیدا کردند اما اثری از خودش نبود. پلیس در این سال‌ها تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتن نوجوان گمشده انجام داد؛ حتی در سال 2018 وقتی اطلاعاتی به پلیس مخابره شد مبنی بر اینکه رودی در خانه مردی در تگزاس دیده شده، مأموران راهی آنجا شدند اما باز هم ردی از وی به‌دست نیامد. در این شرایط پرونده گم شدن او همچنان باز و تحقیقات برای یافتن وی ادامه داشت تا اینکه به طرز عجیبی او پیدا شد اما بیهوش.
خانواده رودی اعلام کردند که هنوز معلوم نیست پسرشان در 8سال گذشته کجا بوده و چه بر او گذشته است. آنها گفتند که وی قادر به حرف زدن و برقراری ارتباط با بستگانش نیست و ضربه روحی بسیار بزرگی را تحمل می‌کند. به همین دلیل در بیمارستان تحت درمان است. در همین حال پلیس هیوستون نیز اعلام کرده که قرار است روز چهارشنبه (امروز) با رودی صحبت کند تا اسرار گم‌شدن او فاش شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید