• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 14 تیر 1402
کد مطلب : 196391
+
-

نکته بازی/ فلک را سقف بگشایید

گرد و خاک باشگاه سپاهان در فصل نقل‌وانتقالات ادامه دارد و طلایی‌پوشان با اشتهایی سیری‌ناپذیر در حال خرید بازیکن هستند. آنها پس از جذب کاوه رضایی و رضا شکاری، حالا رضا اسدی را هم از تراکتور گرفتند تا تیمی پرستاره‌تر از فصل قبل باشند. خب البته ریخت‌وپاش سپاهان در نقل‌وانتقالات ‌چیز عجیبی نیست. وجه بامزه داستان اینجاست که در فصل جاری قانون سقف بودجه برای باشگاه‌ها درنظر گرفته شده و آنها بسته به موقعیت خود نهایتا مجاز به هزینه کردن 300تا 400میلیارد تومان هستند. حالا اینکه چقدر صرف دریافت رضایتنامه پیام نیازمند و رضا شکاری شده و چه دستمزدهایی به این دو نفر به علاوه کاوه رضایی و رضا اسدی داده‌اند که همه آنها در اصفهان دور هم جمع شوند، روشن نیست. ان‌شاءالله که به سقف نمی‌رسد!

مذاکره آزاد
ماجرای فسخ یکطرفه علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس و نزدیک شدن او به استقلال، یک داستان عجیب و پر از جزئیات است که شاید تا مدت‌ها بشود در موردش حرف زد. اینکه آیا فسخ بیرو قانونی بوده یا نه یک بحث است و اینکه آیا استقلال حق مذاکره با دروازه‌بان پرسپولیس را داشته یا نه، یک داستان دیگر. در این میان عمده استدلال استقلالی‌ها برای اینکه با بیرانوند صحبت کرده و به او پیشنهاد داده‌اند، این است که گلر ملی‌پوش پرسپولیس پیش از این گفته بود استقلالی است و به این تیم علاقه دارد. بسیار خب؛ فقط اینکه با این استدلال، لابد باشگاه پرسپولیس هم حق دارد از همین لحظه با مهرداد محمدی از استقلال وارد مذاکره شود. هر چه باشد این بازیکن زمانی لیدر پرسپولیس بوده است!

اصلا 10 ساله ببندید
از قرار معلوم امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی هنوز با فدراسیون قرارداد امضا نکرده. این در حالی است که او از اواخر سال گذشته سرمربی تیم ملی شد و تا‌کنون در 2‌بازی دوستانه برابر کنیا و روسیه و نیز در تورنمنت کافا هدایت ایران را بر عهده داشته است. اینکه چرا قرارداد بسته نمی‌شود، جای سؤال دارد و برخی می‌گویند به اختلافاتی مربوط می‌شود که بین امیر و فدراسیون به‌وجود آمده. اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه فدراسیون قصد دارد فعلا تا پایان جام ملت‌های آسیا با این مربی قرارداد امضا کند، اما امیرخان حداقل حضور تا جام‌جهانی 2026را خواسته. به‌نظر ما که آن هم کم است؛ با مربی نخبه‌ای که تیم دوم افغانستان را می‌برد، حداقل باید قرارداد 10‌ساله بست!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید