• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 13 تیر 1402
کد مطلب : 196354
+
-

با مردم/گاز به منازل روستای بالا طالقان نرسیده است

مدت‌هاست که لوله‌کشی گاز تا نزدیک خانه‌های روستای بالا‌طالقان انجام شده ولی هنوز به داخل منازل انتقال پیدا نکرده است. متأسفانه ایرادگیری‌های مکرر بخشداری کار را به تعویق انداخته است. یکی از دلایلی که مطرح می‌کنند قدیمی‌بودن بنای خانه‌هاست. سؤال این است مگر قبل از اینکه لوله‌های اصلی را نصب کنند به این موضوع فکر نکرده بودند؟ تکلیف افرادی که منازلشان قدیمی است و توان نوسازی آن را هم ندارند چیست؟ از مسئولان درخواست داریم تا برای حل این مشکل چاره‌ای کنند. هوای طالقان در زمستان بسیار سرد می‌شود و استفاده از گاز خانگی کمک بزرگی به خانواده‌ها در این فصل است.
علاءالدینی از طالقان

پارک‌های شمال شهر پاتوق سگ‌گردان‌ها شده است
بعضی پارک‌ها به‌خصوص در شمال شهر پاتوق سگ‌گردان‌ها شده که این مسئله علاوه بر ایجاد وحشت میان مردم، محوطه پارک‌ها را هم به مکانی برای مدفوع و ادرار سگ‌ها تبدیل کرده است که واقعا ضایع کردن حق شهروندان است. چرا مسئولان هیچ‌گونه برخوردی با این افراد نمی‌کنند؟ حتی عبور کردن از کنار این سگ‌ها نیز باعث ترس در عده‌ای از مردم می‌شود. بحث اسلامی موضوع یک بحث مفصل است اما به بحث انسانی و روانشناسانه آن نباید بی‌توجهی شود؟
صبوحی از تهران

آسفالت خیابان‌های میدان 16نارمک هم انجام شود
با تشکر از ناحیه 1شهرداری منطقه 8بابت جدول‌بندی میدان 16نارمک و کوچه‌های اطراف آن، تقاضا می‌شود تا هوا مناسب است نسبت به آسفالت این مسیرها هم اقدام شود.
شاکری از تهران

پیامک
بازپرداخت وام مسکن از عهده 80درصد متقاضیان خارج است

اقساط وام مسکن آنقدر سنگین است که عملا هیچ‌گونه کارایی برای قشر متوسط و اغلب متقاضیان مسکن ملی ندارد. پرداخت 40میلیون تومان آن هم 3‌ماه یک‌بار در توان کدام کارمند و یا کارگر است؟ خود من حقوق ماهانه‌ام 12میلیون تومان است که 6میلیون آن را بابت اجاره خانه پرداخت می‌کنم. با این دریافتی چطور باید اقساط وام مسکن را بپردازم؟ مسئولان باید برای کمک به مردم خصوصا در حوزه مسکن وام‌های طولانی و کم‌بهره بدهند تا قشر کارمند هم بتواند صاحبخانه شود.
الله‌وردی از تهران

حیوانات در حال انقراض حفاظت بیشتری شوند
به تازگی در خبرها خواندم که یوز‌پلنگی بر اثر برخورد با یک خودرو تلف شده است. واقعا تعجب‌آور است که از این حیوان در حال انقراض به خوبی و درستی محافظت نمی‌شود. این چندمین باری است که یوزها بر اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند. از مسئولان درخواست می‌کنیم تدابیر جدی‌تر و کارسازتری را برای حفظ و نگهداری این حیوان به‌کار ببرند.
پیمان از تهران

چرا 2 روز کامل برق شهرک‌های صنعتی را قطع می‌کنند
برق کم است و مردم بی‌برق می‌مانند و هوا گرم است و.... همه اینها درست؛ اما در کجای دنیا برق شهرک صنعتی در هفته 2روز قطع می‌شود آن هم از ساعت 11صبح تا 11شب؟ چگونه به تولید بپردازیم؟ کدام مسئول باید به این وضع بغرنج رسیدگی کند. ما در شهرک صنعتی ثامن در جاده خاوران واقع  در بزرگراه امام‌رضا (ع) 2 روز هفته فلج می‌شویم و نمی‌دانیم با این خسارت چه کنیم؟
ابویی از شهرک صنعتی ثامن تهران

پیام
تنبیه خطوط هوایی یا تنبیه مردم؟

همه می‌دانیم که تعداد هواپیماهای خطوط هواپیمایی کم و محدود است و لغو پروازها می‌تواند این تعداد را بسیار کمتر کند. به‌دنبال لغو پرواز ۱۰ شرکت هواپیمایی به‌دلیل گرانفروشی به جای تنبیه خطوط هوایی در واقع ملت را تنبیه کردند.‌ مثلا برای رفتن کارمندی مثل بنده از تبریز به عسلویه هیچ پروازی وجود ندارد و کلی دردسر درست شده است. آن هم در ایام تعطیلات تابستانی با ترافیک بالای تقاضا برای وسایل عمومی.
طیبی از تبریز

مدارکم کامل است اما وام نمی‌دهند
من به‌رغم تکمیل همه مدارک به‌دلیل نگرفتن امتیاز در طرح سنجش بانک‌ها هر بار رد می‌شوم. من به‌عنوان یک ایرانی عاشق ایرانم ولی چطور می‌توانم وقتی حق امثال من ضایع می‌شود چیزی نگویم. چرا مسکن این همه گران است که من برای 70میلیون تومان وام این همه عذاب بکشم؟
مدیری از کرج

ساخت راه‌آهن شیراز به جنوب چه شد
سال‌هاست طرح ساخت راه‌آهن شیراز به جنوب مطرح و اقداماتی هم شده است اما به پیگیری روند ساخت راه‌آهن شیراز به شهرهای اهواز، بوشهر و بندرعباس نمی‌پردازد. آیا مسئولی هست در این خصوص اطلاع‌رسانی کند؟
فرصت‌کار از شیراز




 

این خبر را به اشتراک بگذارید