• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 13 تیر 1402
کد مطلب : 196345
+
-

احتمال حضور یک قاتل سریالی در تگزاس مردم را به وحشت انداخته است

اسرار هولناک دریاچه لیدی‌برد

خارجی
اسرار هولناک دریاچه لیدی‌برد

 به‌دنبال پیدا شدن اجساد 5مرد در اعماق دریاچه‌ای در شهر آستین آمریکا، ترس از حضور یک قاتل سریالی در شهر، مردم را به وحشت انداخته است.
به گزارش همشهری به نقل از میرر، هفته گذشته جسد مردی به نام موگا دوگال در دریاچه لیدی‌برد در شهر آستین ایالت تگزاس پیدا شد. این مرد چند روز قبل‌تر از آن ناپدید شده و پلیس به‌دنبال او بود تا اینکه در جریان جست‌وجوها جسد وی در دریاچه پیدا شد. این اما همه ماجرا نبود چرا که پلیس علاوه بر جسد موگا، اجساد 4مرد دیگر را هم که هنوز مشخص نیست چگونه جان باخته‌اند در اعماق دریاچه لیدی‌برد پیدا کرده است. همین مسئله باعث ایجاد ترس و وحشت میان مردم شهر آستین شده و همه از یک قاتل سریالی حرف‌ می‌زنند که مردان بالای 30سال را به دام می‌اندازد. آنچه باعث وحشت بیشتر مردم شده، اینکه تمامی مردانی که اجسادشان در دریاچه پیدا شده، آخرین بار در یک مشروب‌فروشی در خیابان رینی دیده شده و پس از آن ناپدید شده بودند. حالا این فرضیه وجود دارد که قاتل سریالی با حضور در مشروب‌فروشی‌ها و آغشته کردن مشروبات الکلی به داروی مخدر، قربانیانش را به قتل رسانده و اجسادشان را در دریاچه رها می‌کند.
هر 4 مردی که پیش از موگا دوگال ناپدید شده و اجسادشان در دریاچه پیدا شده، تقریبا همسن‌ بوده‌اند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که همگی آنها در نیمه‌های شب از خانه خارج شده بودند که به مشروب‌فروشی بروند اما پس از آن ناپدید شده بودند.
با پیدا شدن این اجساد، پلیس تگزاس تحقیقات گسترده‌ای را برای کشف اسرار دریاچه لیدی‌برد آغاز کرده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید