• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 12 تیر 1402
کد مطلب : 196261
+
-

مار از پونه بدش می‌آید

شاید مسی و راموس دوباره همبازی شوند

مار از پونه بدش می‌آید

وقتی هیچ مسابقه فوتبالی برگزار نمی‌شود و اشاره به آمار و اتفاقات فصلی که به پایان رسیده، در حوصله خواننده نمی‌گنجد، باید با شایعات و اخبار نقل‌وانتقالاتی سرگرم ماند. در فاصله 5‌هفته مانده به آغاز فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در اروپا، بد نیست این اخبار را دنبال کنیم.
سرخیو راموس ممکن است دوباره با لیونل مسی همبازی شود. او هم مثل مسی قراردادش را با پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسانده و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود. زندگی در آمریکا برای خودش و همسرش در سال‌های پایانی فوتبال این بازیکن خوب است. آنها می‌توانند در صنعت مد هم فعالیت کنند. جالب اینکه راموس و مسی هیچ‌وقت رابطه خوبی با هم نداشته‌اند. وقتی در رئال و بارسا بودند در ال‌کلاسیکوها با هم گلاویز می‌شدند؛ راموس مسی را می‌زد و مسی به او ناسزا می‌گفت. در پاریس هم یک‌بار سر تمرین با هم درگیر شدند. در این شرایط باید گفت: «مار از پونه بدش می‌آید در لانه‌اش سبز می‌شود.»
آتالانتا پیشنهاد 35‌میلیون یورویی منچستریونایتد برای راسموس هویلند را رد کرده و برای پدیده خود حداقل 45‌میلیون یورو می‌خواهد. برخی رسانه‌های معتبر فوتبالی از چرخش منچستریونایتد به سمت مهدی طارمی خبر داده‌اند که گزینه ارزان‌تری به‌نظر می‌رسد.
آاِس رم دنبال جذب رناتو سانچس هافبک 25‌ساله پاری‌سن‌ژرمن است.
کیلیان امباپه و مادرش به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیغام داده‌اند اگر می‌خواهند امسال او را بفروشند باید مبلغ 240میلیون یورو شامل پاداش وفاداری و دستمزد سالانه او را بپردازند. این تقریبا همان توافقی است که گفته می‌شد بین امیر قطر و باشگاه رئال‌مادرید بر سر فروش او صورت گرفته است. رئال ترجیح می‌دهد 6ماه دیگر برای این بازیکن صبر کند و در ژانویه با او به‌عنوان بازیکن آزاد وارد مذاکره شود. این مهاجم فرانسوی درصورت پیوستن رایگان به رئال‌مادرید، پاداش 100‌میلیونی از این باشگاه درخواست خواهد کرد. او و نیمار در رونمایی از پیراهن دوم پی‌اس‌جی حاضر بودند، هر چند که این دلیلی برای ماندن‌شان نمی‌شود. کریم بنزما هم در ویدئوی تبلیغ پیراهن فصل آینده رئال حاضر بود. درباره نیمار هم دوباره شایعه شده که ممکن است به بارسلونا برگردد هرچند که بارسا از این پول‌ها ندارد تا او را بخرد یا به او حقوق بدهد.
رئال مادرید وارد رقابت برای جذب دوشان ولاهوویچ، مهاجم صربستانی یوونتوس به‌صورت قرضی و یک‌ساله شده است. پوچتینو به ولاهوویچ برای انتقال به چلسی علاقه‌مند است ولی یوونتوس برای او بیش از 70‌میلیون یورو می‌خواهد.
منچستر مذاکره با اینتر بر سر خرید اونانا را متوقف کرده و سعی دارد دروازه‌بان اینتراخت یا دروازه‌بانی کمتر مطرح را به خدمت بگیرد. ترجیح تن‌هاخ این است که با دخه‌آ تمدید کند اما با نصف دستمزد فعلی این بازیکن. النصر عربستان قصد دارد داوید دخه‌آ را با قراردادی آزاد جذب کند و آمادگی پرداخت دستمزد 250‌هزار پوند در هفته به او را دارد.
آرسنال علاقه خود را به آیمریک لاپورته نشان داده است و احتمال دارد طی روزهای آینده برای جذب مدافع اسپانیایی منچسترسیتی اقدام کند. آرسنال هنوز نتوانسته آژاکس را به فروش مدافعش، یورین تیمبر به این تیم متقاعد کند.

قرارداد آداما ترائوره با ولوز به پایان رسیده. آاس‌رم و عربستان این بازیکن را می‌خواهند اما خودش ترجیح می‌دهد به میلان برود.

آسنسیو پس از رئال مادرید می‌خواست به پاری‌سن‌ژرمن برود اما مذاکرات متوقف شده. لوییس انریکه، سرمربی جدید آینده این باشگاه زمانی که سرمربی تیم ملی اسپانیا بود، آسنسیو را دعوت نمی‌کرد یا کم به او بازی می‌داد.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید