• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 12 تیر 1402
کد مطلب : 196259
+
-

نکته بازی/واقعا اذیت شدی!

رضا شکاری، بازیکن جدید سپاهان با سایت رسمی این باشگاه مصاحبه کرده و از همان حرف‌هایی زده که همه در چنین مصاحبه‌هایی به زبان می‌آورند. او از بزرگی و شکوه سپاهان حرف زده و اینکه چقدر از بازی برای این تیم خوشحال است. به هر حال فراموش نکردیم که شکاری چند سال پیش در آستانه پیوستن به پرسپولیس بود و به‌شدت نسبت به این تیم ابراز تمایل می‌کرد. حالا اما سپاهانی شده و مواضع دیگری می‌گیرد که کاملا هم طبیعی است. شکاری در بخشی از همین مصاحبه ‌گفته: «خیلی اذیت شدم تا به سپاهان بیایم.» واقعا هم خیلی اذیت شد؛ مخصوصا آنجا که هوشنگ نصیرزاده گفت آقارضا برای 2 فصل بازی در تراکتور 100 میلیارد تومان پول خواسته. به هر حال خواستن این پول‌ها آدم را اذیت می‌کند!


پس چرا ولش نمی‌کردی؟
علی پروین از مهم‌ترین شخصیت‌های تاریخ فوتبال ایران است؛ یک بازیکن طراز اول و یک مربی موفق و پرافتخار. او چند سالی هست که از فوتبال فاصله گرفته و هر از گاهی که در مراسم  فرعی حاضر می‌شود، اظهارنظرهایش به انتشار می‌رسد. پروین در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته: «مربیگری بدترین شغل دنیاست.» خب البته همه می‌دانیم که این حرفه چه دشواری‌هایی دارد و چطور آدم را پیر می‌کند، اما حتما با جاذبه‌های مالی و غیرمالی زیادی هم همراه است که اینقدر هوادار دارد. خود علی‌آقا تا روزی که یک ورزشگاه علیه‌اش شعار نداده بودند نیمکت مربیگری را رها نکرد. مثل امیر قلعه‌نویی که گفته: «هر کسی را مادرش بخواهد نفرین کند باید بگوید برو مربی شو.» خودش اما دو دستی به این شغل نفرینی چسبیده و الان هم سرمربی تیم ملی است!


برنامه چیده بودند که بروی!
این داستان فسخ یکطرفه قرارداد هم در فوتبال ایران به یک معمای غریب تبدیل شده. روشن نیست کدام بازیکنان در چه شرایطی حق فسخ دارند، در نتیجه هر کسی که دلش می‌خواهد می‌رود و قراردادش را به‌طور یکطرفه فسخ می‌کند. بعد از آن است که تازه یک پرونده حقوقی کشدار باز می‌شود. شما داستان کاوه رضایی را با تراکتور ببینید. همینطور می‌توانید شایعات بی‌پایان در مورد فسخ قرارداد بیرانوند را مرور کنید. واقعا خسته‌کننده شده این داستان. تازگی‌ها هم سعید مهری قراردادش را با استقلال فسخ کرده و باشگاه می‌گوید او حق این کار را نداشته. جهت یادآوری؛ مهری بزرگ، همان بازیکنی است که بعد از کارت گرفتن در بازی یک‌چهارم نهایی جام حذفی برابر پارس‌جنوبی جم، گفته بود: «یک عده برنامه چیده بودند که من در نیمه‌نهایی نباشم!»

این خبر را به اشتراک بگذارید