• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
دو شنبه 12 تیر 1402
کد مطلب : 196193
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/nZ76D
+
-

تروریست‌ها زیر ضربه وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای، از بازداشت عناصر وابسته به گروهک تروریستی منافقین طی ماه‌های اخیر خبر داد؛ اقدام‌هایی پیشگیرانه و پیش‌دستانه که طرح‌های تروریستی منافقین را ناکام گذاشت.دراین بیانیه ضمن قدردانی از دولت ‌آلبانی در برخورد اخیر با تروریست‌ها، تأکید شده‌است جمهوری اسلامی تعقیب تروریست‌ها در خارج از مرزهای خود را به‌صورت جدی در دستورکار دارد. این درحالی‌است که در بیانیه وزارت اطلاعات به بخشی از اقدام‌های انجام‌شده در برخورد با تروریست‌ها اشاره شده که در ادامه می‌خوانید.

با تلاش‌های اداره‌‌کل اطلاعات مازندران، هسته‌ 4نفره‌ عامل خرابکاری‌های اردیبهشت‌ماه در برخی شهرهای این استان شناسایی و بازداشت شدند.
یکی از عناصر سابقه‌دار فرقه نفاق که قصد انجام عملیات تروریستی علیه یکی از نهادها را داشت، ازسوی سازمان اطلاعات استان تهران شناسایی و همراه مواد منفجره بازداشت شد.
در آخرین روزهای خردادماه هسته 3نفره اقدام‌های خرابکارانه در استان‌های خوزستان، فارس و کهگیلویه ‌و بویراحمد بازداشت شدند.
در خردادماه هسته عملیاتی دیگری که در استان گیلان چند اقدام خرابکارانه در استان گیلان و جزیره کیش انجام داده بود، شناسایی و 2 عضو آن دستگیر شدند.
در سال گذشته نیز عوامل عملیاتی تولید و پرتاب بمب‌های دست‌ساز در استان‌های تهران، اصفهان و فارس بازداشت شده بودند.
سال‌گذشته همچنین جمع قابل‌توجهی از عناصری که در فضای‌مجازی به سرپل‌های منافقینِ مستقر در آلبانی وصل شده و تحت آموزش بودند، پیش‌از هرگونه اقدامی شناسایی و مورد برخورد مقتضی قرار گرفتند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید