• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 10 تیر 1402
کد مطلب : 196034
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/1jEB3
+
-

نقل قول

ارائه 346هزار فقره خدمات درمانی به حجاج

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر:
از روز سوم خردادماه جاری و همزمان با اعزام حجاج به عربستان تا پایان روز ۸تیرماه، ۳۴۶هزار و ۱۴۴خدمت بهداشتی و درمانی در مراکز درمانی ثابت و سیار هلال‌احمر ایران به حجاج ارائه شده است. در این مدت در مجموع ۲۵۹هزار و ۳۹۲مورد ویزیت عمومی و تخصصی به حجاج در محل اقامت و هتل‌ها ارائه شده است.

درخواست صدور گذرنامه اینترنتی شد

ســـــردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی پلیس:
فرایند ثبت‌نام و تمدید گذرنامه، اینترنتی شد و متقاضیان با نصب نرم‌افزار «پلیس من» می‌توانند کمتر از یک‌هفته گذرنامه خود را در منزل دریافت کنند. پیش‌تر برای درخواست صدور یا تمدید گذرنامه نیاز بود افراد به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند که دیگر نیازی به این کار نیست و بعد از ثبت درخواست صدور یا تمدید گذرنامه، افراد احراز هویت می‌شوند.

پرداخت 12هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دارویی

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت:
به‌زودی 12هزار میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه برای  معوقات دارویی و حمایت از صنایع دارویی پرداخت خواهد شد. همچنین بانک مرکزی مقرر کرده 30هزار میلیارد تومان از طریق بانک‌های عامل به شرکت‌های دارویی، تسهیلات پرداخت شود تا بتوانند ارز مورد نیاز خود برای دارو و مواداولیه را تامین کنند. تا پایان سال، 1.5میلیارد دلار ارز ترجیحی 4200تومانی برای دارو، تجهیزات، ملزومات مصرفی پزشکی و شیرخشک اختصاص داده خواهد شد که با تامین به‌موقع ارز، مشکل خاصی در این حوزه نداریم.


اسکیت‌سواری در معابر عمومی، ممنوع!

سرهنگ رابعه جوان‌بخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ:
اسکیت‌سواری در سطح بزرگراهی و تمامی خیابان‌های اصلی و فرعی شهر ممنوع است و درصورت بروز حادثه، کاربران این وسایل تفریحی صددرصد مقصر شناخته خواهند شد و این مسئله تفاوتی در نوع کروکی و شکل تصادف ندارد. خانواده‌ها بدانند نخستین و آخرین افرادی که از تردد اسکیت و اسکوترسواران ضرر خواهند کرد خود خانواده است و باید فرزندان خود را برای استفاده از این وسایل تفریح و سرگرمی در مناطق مشخص شده مانند پارک‌ها و زمین‌های اختصاصی هدایت کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :