• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 7 تیر 1402
کد مطلب : 195890
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/k5Bo5
+
-

تراکتور روشن شد!

تراکتور روشن شد!

بین همه تیم‌های مدعی قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر، تراکتور نخستین تیمی است که رسما جلسه‌های تمرینی را شروع کرده و برای لیگ بیست‌وسوم آماده شده است. آنها همچنین نخستین تیم مدعی قهرمانی لیگ هستند که تا به امروز 4بازیکن جدید به خدمت گرفته‌اند. این باشگاه فصل گذشته زمان نسبتا زیادی را از دست داد و خیلی دیر به یک تیم مدعی تبدیل شد اما آنها حالا دست به هر کاری می‌زنند تا نخستین قهرمانی‌شان را در لیگ برتر جشن بگیرند. تراکتور در این فصل تیم بسیار پرانگیزه‌ای به‌نظر می‌رسد.

   خمز اینجاست، جدی‌تر از همیشه
در پایان فصل گذشته زمزمه‌هایی در مورد بازگشت دائمی خمز به اسپانیا و نشستن او روی نیمکت تیم‌هایی مثل لاکرونیا به گوش می‌رسید اما باشگاه با این مربی قرارداد درازمدت داشت و تمایلی به از دست دادن او نشان نداد. خمز نه‌تنها برگشت بلکه کادر فنی‌اش را هم اسپانیایی کرد و زودتر از سایر مربیان خارجی این فصل، جلسه‌های تمرینی تیمش را نیز کلید زد. پاکو از زمان ورود به فوتبال ایران، سیمای یک مربی مصمم را نشان داده و حالا به‌دنبال قهرمانی با تیم تبریزی است. تراکتور در این فصل پتانسیل زیادی برای رسیدن به موفقیت دارد.

   یک خط دفاعی جدید
یک دروازه‌بان و 3مدافع، در فصل نقل و انتقالات به تراکتور ملحق شده‌اند و این موضوع بدون شک به تقویت خط دفاعی این تیم می‌انجامد. تراکتور فصل گذشته در فاز هجومی تیم بسیار خوبی بود اما در دفاع مشکلات نسبتا بزرگی داشت. حضور پورحمیدی روی خط دروازه بعد از فصل درخشانش در آلومینیوم، جذب ستاره سرشناسی مثل شجاع خلیل‌زاده و امضای قرارداد با مهدی شیری و سعید آقایی، ترکیب دفاعی قرمزهای تبریز را کاملا متحول کرده است. اتفاق مثبت دیگر باشگاه تمدید قرارداد هر 3 هافبک ثابت این تیم در میانه‌های فصل بود. گوستاوو، ریکاردو و صفا هادی همچنان بخشی از ترکیب تراکتور برای فصل جدید هستند.

   ترمیم در حمله
جدایی محمد عباس‌زاده از تراکتور قطعی به‌نظر می‌رسد و رضا اسدی نیز هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است. اگر این دو بازیکن به‌صورت کامل از تراکتور جدا شوند، دغدغه جدی دیگر این تیم در نقل و انتقالات تقویت خط حمله خواهد بود. احتمالا 2مهاجم جدید نیز به این باشگاه اضافه می‌شوند تا قرمزهای تبریز دوباره یک مدعی جدی برای بردن لیگ باشند. این بار از همان ابتدای فصل نیز میزان استقبال از نبردهای این تیم، بسیار قابل‌توجه خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید