• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
چهار شنبه 7 تیر 1402
کد مطلب : 195888
+
-

تولید آلومینیوم در کارخانه نساجی

نماینده مازندران که امسال یک تیم آسیایی است، خیلی سریع و فوری تیم اراک را به قائمشهر انتقال داده است

تولید آلومینیوم در کارخانه نساجی

در نخستین روزهای تابستان1402 و درحالی‌که هنوز بازار نقل‌وانتقالات لیگ برتر ایران کاملا داغ نشده، فقط 2 تیم نساجی و تراکتور خریدهایی پرتعداد داشته‌اند؛ اتفاقی که با توجه به حضور این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا، منطقی به‌نظر می‌رسد. نساجی برای حضور آبرومند و موفقیت‌آمیز در این رقابت‌ها امسال زودتر از سال‌های قبل دست‌به‌کار شده و خیلی زود تکلیف سرمربی و بازیکنان ورودی‌اش را تا حدود زیادی مشخص کرده است. در میان تیم‌هایی که سرمربی خود را تغییر داده‌اند، نساجی نخستین تیمی بود که تکلیف نیمکتش را مشخص کرد و مهدی رحمتی را از تیم آلومینیوم اراک به قائمشهر آورد. رحمتی به همراه خودش چند بازیکن را هم از اراک به مازندران برد تا شاید موفقیت‌های خط دفاعی آلومینیوم در فصل گذشته را امسال در قائمشهر تکرار کند. به‌خصوص که ضعف‌های دفاعی، نقطه‌ضعف اصلی نساجی در فصل گذشته بود و این تیم بعد از نفت مسجدسلیمان قعرنشین، دومین تیم ضعیف لیگ به لحاظ گل خورده بود. نساجی تا این مقطع 6بازیکن جدید به خدمت گرفته که به جز دروازه‌بان، 5نفر دیگر از آلومینیوم اراک آمده‌اند.

  برترین‌های اراک در قائمشهر
بهترین بازیکن آلومینیوم در فصل گذشته دروازه‌بان این تیم یعنی حسین پورحمیدی بود و 3بازیکنی که بعد از او بالاترین نمرات را برای این تیم گرفتند، در لیست بازیکنان منتقل‌شده به نساجی هستند. این 3بازیکن محمدرضا آزادی، محمود قائدرحمتی و وحید محمدزاده هستند که در سایت متریکا به‌ترتیب رتبه‌های دوم تا چهارم را بین آلومینیومی‌ها داشتند. آزادی در خط حمله 7گل زد، 2پاس گل داد و یک‌بار هم برای تیمش پنالتی گرفت. او با معدل7.17 در سایت متریکا بعد از حسین پورحمیدی بهترین بازیکن تیمش بود و در جمع تمامی بازیکنان فصل گذشته نیز صاحب رتبه24 شد. بعد از او محمود قائدرحمتی با 25حضور در ترکیب اصلی آلومینیوم و 3گل و یک پاس گل نمره7.12 را از متریکا گرفت و سومین بازیکن برتر تیمش در فصل گذشته بود که حالا باید در کنار 4هم‌تیمی دیگرش همچنان زیرنظر مهدی رحمتی و این‌بار در نساجی قائمشهر بازی کند. وحید محمدزاده هم مدافع شاخص تیم آلومینیوم بود که علاوه بر درخشش در امور دفاعی 2گل برای تیمش به ثمر رساند و با نمره7.06 هفتمین دفاع وسط برتر لیگ در فصل گذشته بود.

  سقوط میانگین سنی در دفاع
علاوه بر 3بازیکن ذکرشده و در ادامه انتقال بازیکنان آلومینیوم به نساجی، امیر هوشمند و احسان حسینی هم به‌عنوان چهارمین و پنجمین بازیکن راهی قائمشهر شدند. این دو بازیکن هم در خط دفاعی برای آلومینیوم بازی می‌کردند اما امتیازات آنها کمتر و رتبه آنها پایین‌تر از وحید محمدزاده بوده است. احسان حسینی با نمره6.81 صاحب رتبه سیزدهم در جمع اراکی‌ها بود و هوشمند نیز با معدل6.68 پانزدهمین بازیکن موفق آلومینیوم در فصل گذشته بود. این دو مدافع هر کدام یک پاس‌گل هم در فصل گذشته برای همبازی‌های خود صادر کرده‌اند. در کنار 5بازیکنی که از آلومینیوم به نساجی پیوسته‌اند، رشید مظاهری نیز از پیکان راهی این تیم شده که می‌تواند یکی از بهترین‌ خریدهای رحمتی در تیم جدیدش باشد. آمارها، نمرات و آنالیز عملکرد مظاهری طی روزهای گذشته در همین صفحه به چاپ رسیده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید