• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 6 تیر 1402
کد مطلب : 195725
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/O7LML
+
-

نقل قول

ایستادگی ایران مقابل سونامی قاچاق مواد‌مخدر
محمدمسعود زاهدیان، معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد‌مخدر:جمهوری اسلامی ایران امروز به نیابت از دنیا مقابل سیل و سونامی قاچاق مواد‌مخدر ایستاده است. سازمان ملل برای ما کف و هورای زیادی می‌کشد اما هزینه اقدامات جمهوری اسلامی ایران متناسب با اقداماتی که انجام می‌دهد از سوی سایر کشور‌های دنیا و سازمان ملل متحد پرداخت نمی‌شود.

ارائه 281هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج
پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال ‌احمر:281هزار و 43مورد خدمت بهداشتی، درمانی و امدادی درایام حج تمتع در شهرهای مکه، مدینه و مشاعر به زائران ایرانی ارائه شده است. 210هزار و ۴۳۶نفر  از حجاج هم در مجموعه هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های این جمعیت در مکه و مدینه ویزیت عمومی و تخصصی‌شدند.

کاهش پرداختی مردم با برنامه پزشک خانواده
حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: برنامه پزشک خانواده با این رویکرد که پرداختی از جیب مردم کاهش پیدا کند، ساماندهی شده است. به ازای هر3 هزار نفر یک تیم پزشکی خانواده متشکل از 2 مراقب سلامت و یک پزشک در این برنامه حضور دارند و مراقبان سلامت خدمات مربوط به مراقبت را ارائه داده و درصورت نیاز به پزشک، تا زمان جذب پزشک در پایگاه سلامت، فرد مراجعه‌کننده به پزشک خانواده پایگاه‌های مجاور ارجاع می‌شود.

به صفر رسیدن مددجویان بهزیستی پشت نوبتی
علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی: تعداد مددجویان بهزیستی پشت نوبتی برای دریافت مستمری به صفر رسید. مددجویان عموما 3تا 4 سال پشت نوبت دریافت خدمات مستمری بودند که با اهتمام دولت مردمی پس از گذشت کمتر از ۲سال، امروز هر فردی که در جامعه هدف سازمان بهزیستی مشمول دریافت خدمات مستمری باشد، پشت نوبت قرار ندارد و می‌تواند از این خدمت بهره‌مند شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :