• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 5 تیر 1402
کد مطلب : 195634
+
-

لزوم ساماندهی بصری بومهن

علیرضا فخاری، استاندار تهران بعد از افتتاح پروژه‌های شهر بومهن در جلسه با مدیران این شهر گفت: بومهن ویژگی‌های خاصی دارد و سرریز جمعیت‌های پیرامونی به این شهر صورت می‌گیرد؛ از این‌رو ارائه خدمات مطلوب به مردم اولویت دارد و کار شهرداری در این شهر جهادگونه است، چرا که به لحاظ تمکن، فرهنگ و نیاز مردم، مشکلات متفاوتی وجود دارد و نباید فضای غنی و فقیر ایجاد شود.
 استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی ممکن است هزینه خدمات در این شهر پایین‌تر باشد که باید این فضا شکسته شود و اجازه ندهید که مردم حس کنند در منطقه کم‌برخوردار حضور دارند که در این مسیر راهکارها مشخص است و با همت بلند و اقدامات جهادی باید این فضا را درست کنید.  فخاری سپس گفت: به مردم خدمت کنید و کم نگذارید، در این زمینه اولویت‌ها را مشخص کنید، همچنین نسبت به مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز متمرکز شوید.
او با اشاره به لزوم ساماندهی وضعیت بصری شهر خاطرنشان کرد: مشاغل مزاحم، نمای شهر را زشت کرده است، از آنجا که شهر بومهن، گذری است، ساماندهی فضای بصری شهر مهم است؛ همچنین شهرک امام رضا نیز در اسرع وقت باید ساماندهی شود. گفتنی است 2 خانه فرهنگ، اصلاح هندسی بلوار بومهن، رونمایی از تجهیزات امدادی و آتش‌نشانی، راه‌اندازی مرکز پایش تصویری و دیگر پروژه‌های عمرانی و تکمیلی توسط استاندار تهران افتتاح شدند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :