• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 4 تیر 1402
کد مطلب : 195531
+
-

عدد خبر/195 دستگاه

امین رهبر، مدیر نوسازی ناوگان سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شماره‌گذاری ۱۹۵دستگاه ون خبر داد و گفت: «این ون‌ها از محل ۶۳۰ دستگاه ون تأمین شده‌اند و در طرح شاتل سرویس (فناوری‌های نوین) که برای نخستین‌بار در ایران اجرا خواهد شد، مورداستفاده قرار می‌گیرند. این سرویس به تسهیل در دسترسی به ناوگان تاکسیرانی در ساعات مختلف به‌ویژه در زمان پیک ترافیک و رفع نگرانی مربوط به هزینه‌های سفر، کمک می‌کند.»

17 جایگاه
ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران از برپایی 17جایگاه عرضه دام به مناسبت عید قربان خبر داد. او گفت: «عید قربان سال گذشته حدود 18هزار رأس دام در جایگاه‌ها عرضه شد و امسال هم عرضه حدود 15تا 25هزار رأس دام پیش‌بینی‌شده است. به مردم توصیه می‌کنیم که به لحاظ کیفیت و بهداشت دام، برای تهیه قربانی به مراکز سازمان میادین و میوه تره‌بار شهرداری تهران مراجعه کنند.»

6 محور
محمدمهدی الفت‌پور، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی مردمی در اداره شهر خبر داد و گفت: «امسال این رویداد در 6محور حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری، شهرسازی، محیط‌زیست فرهنگی و اجتماعی، ایمنی و... برگزار می‌شود.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید