• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 3 تیر 1402
کد مطلب : 195476
+
-

عدد خبر/3 کابین

سیدجعفر ‌تشکری‌هاشمی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر شهرداری تهران توانسته تنها قرارداد ساخت هزار و 500دستگاه اتوبوس را منعقد کند و پیگیر افزایش تعداد اتوبوس‌های پایتخت هستیم؛ چراکه به مردم قول داده‌ایم در سال ۱۴۰۲ تحول بزرگی در حوزه اتوبوسرانی رخ دهد. شورای شهر تهران مصوب کرده که اتوبوس‌های 3کابین وارد ناوگان حمل‌ونقل پایتخت شوند که در این راستا شهرداری باید با تولید‌کنندگان اتوبوس‌های 3کابین وارد مذاکره شود.

200 مخزن
مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران گفت:
برای ارتقای سطح ایمنی  مخازن اضطراری آب نصب شده است و با همکاری آبفای تهران تعداد این مخازن در سطح شهر تهران به بیش از ۱۱۰نقطه رسیده است. افزایش مخازن اضطراری آب در تهران و قرارگیری آنها در محله‌ها می‌تواند هنگام وقوع زلزله احتمالی حدود ۷۲ساعت آب شرب بهداشتی شهروندان را تأمین کند. امیدواریم تا پایان سال‌جاری بتوانیم تعداد مخازن اضطراری در تهران را به ۲۰۰ مخزن افزایش دهیم.

150 میلیون تومان
امین رهبر، مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده از ۲۸خردادماه توسط نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابلاغ شده است که در این طرح خودروی «سمندسورن پلاس» با قیمت ۳۶۲‌میلیون‌تومان عرضه می‌شود. در این طرح، شهرداری تهران از منابع داخلی خود تسهیلاتی را برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده با کمک صندوق کارآفرینی امید درنظر گرفته و  همچنین وام ۱۵۰میلیون تومانی با نرخ ۸درصد ۶۰ ماهه با 3ماه تنفس را برای نوسازی تاکسی‌ها درنظر گرفته شده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید