• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 22 خرداد 1397
کد مطلب : 19471
+
-

مارول هم به حمایت از زنان برخاست

مارول هم به حمایت از زنان برخاست


ظاهرا  کمپانی مارول هم به موج ایجاد فرصت‌های برابر برای زنان در صنعت سینما پیوسته است.

به گزارش ورایتی، کوین فایگی، رئیس استودیوهای مارول روز شنبه در دهمین دوره گردهمایی تولید با کنفرانس که در استودیوی پارامونت برگزار می‌شد به صحبت درباره آنا بادن، کارگردان مشترک بیستمین ساخته استودیو مارول که به‌عنوان نخستین کارگردان زن این مجموعه فیلم‌ها شناخته می‌شود، پرداخت. او در پاسخ به سؤالی که آیا ممکن است تعداد ۲۰ فیلم بعدی مارول توسط کارگردانان زن ساخته شود، بیان کرد: من نمی‌توانم قول بدهم که ۲۰ فیلم آینده مارول را زنان خواهند ساخت، اما می‌توانم بگویم تعداد زیادی از این فیلم‌ها را کارگردانان زن می‌سازند.

۱۹ فیلم قبلی مارول با ریاست فایگی در باکس آفیس داخلی آمریکا به رتبه اول دست یافته‌اند و مجموع فروش جهانی آنها ۱۶ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. ۶ فیلم از این مجموعه، فروش بیش از یک میلیارد دلاری در سطح جهان به‌دست آورده‌اند که «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» و «پلنگ سیاه» 2فیلم اخیر آنها هستند.

فایگی در مورد موفقیت «پلنگ سیاه» نیز چنین گفت: ما این فیلم را ساختیم تا این قصه ساختگی را که فیلم‌هایی با عوامل سیاه پوست در جهان فروش نمی‌کنند از بین ببریم.

وی به تحسین رایان کوگلر کارگردان «پلنگ سیاه» نیز پرداخت و وی را یک استعداد خارق‌العاده نامید. فایگی گفت: من پیش از نمایش فیلم به کوگلر گفتم این بهترین فیلمی است که تابه‌حال ساخته‌ایم. تو استودیوی ما را بهتر خواهی کرد.

این تهیه‌کننده سرشناس این روزهای سینمای جهان در جای دیگری از سخنان خود بیان کرد: شاید اگر به شما به اندازه کافی پاداش داده شود، پایان دادن به جلوه‌های ویژه یا انسان‌های پرنده یا سفینه‌های فضایی یا فروش یک میلیارد دلاری کار آسانی باشد، اما من سالن‌های پر از هوادار را ترجیح می‌دهم.

فایگی در این جلسه همچنین اعتراف کرد که همه ۱۳ بلیتی را که برای مشاهده چندین باره «جنگ ستارگان قسمت اول: تهدید شبح» در سال ۱۹۹۹ خریداری کرده بود، نگه داشته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید