• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 27 خرداد 1402
کد مطلب : 194701
+
-

نکته بازی/ به به؛ چه استقبال گرمی!

دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب هنوز تکلیف سرمربی جدید استقلال مشخص نشده، اما گویا جواد نکونام نزدیک‌ترین چهره به اردوگاه آبی‌هاست. در همین راستا واکنش‌های مثبت و منفی زیادی هم نسبت به انتخاب نکونام صورت گرفته که ازجمله تندترین آنها باید به استوری بختیار رحمانی اشاره کرد. هافبک پیشین فولاد و استقلال که سال‌های اخیر بیشتر با همین جهت‌گیری‌های مجازی در کانون اخبار بوده، متن بلندبالایی علیه نکو منتشر کرده و طی آن اتهامات ریز و درشتی به این مربی وارد آورده است؛ از اینکه با برخی لیدرها رابطه داشته و باند رسانه‌ای تشکیل داده تا اینکه شب بازی با الهلال، فولاد را ول کرد و رفت. هرچند منصفانه باید گفت استعفای جواد از فولاد در آن شرایط، یک ابهام ابدی برای کارنامه او تلقی خواهد شد.

مدیرعامل در سایه
به‌نظر می‌رسد سعید آذری صبح‌ها را با آرزوی مدیرعاملی در استقلال به شب می‌رساند و شب‌ها هم تا صبح همین خواب شیرین را می‌بیند. اینقدر که او در این سال‌ها در مورد اتفاقات باشگاه استقلال واکنش نشان داده، برخی مدیران مستقر استقلال عکس‌العمل نداشته‌اند. وضع چنان است که در یکی دو نوبت سعید آذری حتی جواب کری‌خوانی‌های وزیر پیشین ارتباطات را هم داده است! در هر صورت این روزها که صندلی مدیرعاملی استقلال خالی است و این باشگاه با سرپرست موقت اداره می‌شود، تکاپوی آذری هم دوچندان شده است. در تازه‌ترین اتفاق، مدیرعامل پیشین ذوب‌آهن و فولاد خوزستان تصویر جواد نکونام را منتشر کرده و زیرش نوشته: «آب در کوزه و ما تشنه‌لبان می‌گردیم.» شما تشنه‌لب هستید الان؟ با چه سمتی؟ تحت چه عنوانی؟ این همه رو بازی می‌کنید، زشت نباشد!

همین را می‌خواستید بشنوید؟
دقیقا همه می‌دانستند که لوپز کارو، سرمربی اسپانیایی که به‌عنوان گزینه استقلال مطرح شده بود، شانسی برای حضور روی نیمکت این تیم ندارد و مدیران باشگاه دنبال گزینه‌های دیگری هستند. حتی پس از ورود کارو به تهران و زمانی که او به‌اصطلاح مشغول بازدید از امکانات باشگاه بود، حمید سجادی، وزیر ورزش اعلام کرد سرمربی بعدی استقلال داخلی خواهد بود. در هر صورت با اعلام رسمی حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال، این نمایش پایان یافت و کارو هم به کشورش برگشت. کریمی در مورد دلایل عدم‌توافق با کارو گفته: «این مربی اسپانیایی به ما گفت زیرساخت‌های استقلال ضعیف است.» جالب است که همین آقای کریمی کلی اصرار داشت که گزینه‌های خارجی به تهران بیایند و امکانات تیم را ببینند. خب همین را می‌خواستید بشنوید؟ یعنی خودتان نمی‌دانستید زیرساخت ندارید؟

این خبر را به اشتراک بگذارید