• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 25 خرداد 1402
کد مطلب : 194541
+
-

نیمکت‌های نو

مربیانی که بیکارند و مربیانی که تازه کار پیدا کرده‌اند

نیمکت‌های نو

برای فصل جدید تغییراتی روی نیمکت‌ تیم‌ها اعمال خواهد شد. پوچتینو جای فرانک لمپارد را در چلسی گرفته که این مهم‌ترین تغییر سرمربی در باشگاه‌های بزرگ اروپایی در فصل آینده خواهد بود. اسپالتی هم با ناپولی خداحافظی کرده و هنوز کسی به‌جای او معرفی نشده است. در تاتنهام هم پوستاتوگلوی استرالیایی- یونانی به‌عنوان سرمربی جدید معرفی شده. هنوز مربیان بزرگی هستند که بدون تیم مانده‌اند؛ چهره‌هایی مثل زین‌الدین زیدان، آنتونیو کونته، یواخیم لوو، لوییس انریکه، ناگلزمان، سامپائولی، مارچلو گایاردو، لوسین فاوره، ویلاش بواش و برندن راجرز.
    پاری‌سن‌ژرمن هم قرار است با پرداخت غرامت 6میلیون یورو از شر گالتیه خلاص شود ولی مورینیو و زیدان حاضر نشده‌اند هدایت این تیم را بپذیرند. ناگلزمان همچنان بیشترین شانس را برای این سمت دارد. اونای امری هم جزو گزینه‌هاست.
    موریس استاین سرمربی فصل گذشته اسپارتا روتردام به‌عنوان سرمربی جدید آژاکس انتخاب شد. آلفرد شرودر و جان هیتینگا، 2سرمربی آژاکس در فصل اخیر بودند و نتوانستند این تیم را به جام برسانند اما استاین هم موفقیتی به‌دست نیاورده است و فصل پیش با اسپارتا ششم شد. پیتر بوش هم به‌عنوان سرمربی آیندهوون منصوب شد. از طرفی، رود فان‌نیستلروی که یک جام گرفت، آیندهوون را ترک کرد.
    کریستوف گالتیه، سرمربی درحال برکناری پاری‌سن‌ژرمن به گزینه شماره یک سران ناپولی برای جانشینی لوچیانو اسپالتی تبدیل شده است. او لیل و پاریس را قهرمان فرانسه کرده. پیش از این گفته می‌شد اوسیمن، ستاره ناپولی با این مربی مخالف است.
    فنرباغچه پس از قهرمانی در جام‌حذفی ترکیه می‌خواهد وینچنتزو مونتلای ایتالیایی را به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه معرفی کند. پیش از انتصاب این مربی، ادین ژکو برای مذاکره با این باشگاه وارد استانبول شده. ژکو در فینال لیگ قهرمانان با پیراهن اینتر مقابل تیم سابقش منچسترسیتی بازی کرده بود.
    پپ گواردیولا سال2025 با پایان قرارداد خود با منچسترسیتی از این باشگاه جدا خواهد شد. نزدیکان او گفته‌اند این مربی موفق دیگر قصد ندارد قراردادش را تمدید کند. شاید او به یک تیم ملی برود.
    شاید پیرلو به سری‌آ برگردد. او قراردادش را با باشگاه ترکیه‌ای فسخ کرده. درصورت جدایی پائولو سوزای پرتغالی از روی نیمکت سالرنتیانا، آندره‌آ پیرلو جانشین این سرمربی روی نیمکت این تیم خواهد شد.
    الساندرو نستا، دیگر اسطوره ایتالیایی به‌زودی سرمربی تیم رجینا خواهد شد.
    دینو تاپمولر دستیار مربی 42ساله باشگاه بایرن‌مونیخ به‌عنوان سرمربی باشگاه آینتراخت فرانکفورت منصوب شد.
    قرارداد روبن سِیس مربی ساوتهمپتون در پایان فصل تمدید نخواهد شد. احتمالا راسل مارتین فصل آینده هدایت قدیس‌ها در چمپیونشیپ را برعهده خواهد داشت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید