• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 24 خرداد 1402
کد مطلب : 194484
+
-

در مراسم تشییع جنازه زن 76ساله اتفاق عجیبی رخ داد

مرده‌ای که داخل تابوت زنده شد

خارجی
مرده‌ای که داخل تابوت زنده شد

 عزاداران در اکوادور در مراسم تشییع جنازه پرستار بازنشسته‌ای به نام بلا مونتویا جمع شده بودند که ناگهان صداهای عجیبی از داخل تابوت زن فوت‌شده به گوش رسید.

به گزارش همشهری به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، روز دوشنبه اتفاقی در اکوادور رخ داد که شبیه فیلم‌های ترسناک بود. جمعی از دوستان و اقوام زن 76ساله‌ای به نام بلا مونتویا به‌دنبال مرگ ناگهانی او در گورستانی جمع شده بودند تا مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری این پرستار بازنشسته را انجام دهند اما زمانی که تابوت به سمت محلی که برای دفن بلا درنظر گرفته شده بود، منتقل شد، ناگهان صداهای عجیبی از داخل آن به گوش رسید؛ انگار فردی در داخل تابوت با مشت به آن می‌کوبید. بلا مونتویا کمی پیش از اینکه جسدش در داخل تابوت قرار داده شده و به گورستان منتقل شود، در خانه‌شان دچار سکته شد و بیهوش روی زمین افتاد. پسرش به خبرنگاران گفت: وقتی مادرم سکته کرد، وحشت‌زده او را به بیمارستان منتقل کردیم. پزشکان عملیات احیا را آغاز کردند اما دقایقی بعد وقتی مادرم به عملیات احیا واکنش نشان نداد، گفتند که او مرده است.
او ادامه داد: ما که از این حادثه شوکه شده بودیم، تصمیم گرفتیم پیکر مادرمان را همان روز دفن کنیم. با دوستان و آشنایان تماس گرفتیم و با انجام کارهای اداری، بیمارستان جسد مادرم را برای مراسم تشییع در اختیارمان قرار داد و او را درحالی‌که داخل تابوت بود به خانه بردیم.
مرد جوان گفت: حدود 20نفر در داخل خانه بودیم. قرار بود از آنجا راهی گورستان شویم و مادرم را به خاک بسپاریم. حدود 5ساعت از مرگ او گذشته بود که ناگهان صداهایی از داخل تابوت به گوش رسید. انگار مادرم با مشت به تابوت می‌کوبید. وحشت کردیم و به تابوت نزدیک شدیم. در آن را که باز کردیم، متوجه شدیم که مادرم نفس می‌کشد.
به‌دنبال این حادثه وزارت بهداشت اکوادور اعلام کرد که بلا مونتویا پس از اینکه داخل تابوت زنده شد به سرعت به بیمارستان بازگردانده شد و در آنجا تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت اما در حال حاضر وضعیت وی ناپایدار است. با این حال کمیته‌ای تشکیل شده تا با کمک سایر سازمان‌های دولتی علت این حادثه را بررسی و نتیجه آن را اعلام کنند.
ویدئویی که بلافاصله پس از این حادثه گرفته شد تابوتی را نشان می‌دهد که روی کف اتاقی کوچک، قرار گرفته و داخل تابوت زنی با صورت لاغر و موهای خاکستری به چشم می‌خورد که 2مرد سر او را بالا نگه داشته‌اند و او در حال نفس کشیدن است. پس از این حادثه وزارت بهداشت به شهروندان اطمینان داد که با جدیت این ماجرا را پیگیری می‌کند تا از تکرار آن جلوگیری شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید