• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 24 خرداد 1402
کد مطلب : 194472
+
-

آغاز ثبت‌نام کارت‌بلیت منزلت و اقشار خاص

ثبت‌نام برای دریافت کارت بلیت منزلت و اقشار خاص از امروز، در دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران آغاز می‌شود. با توجه به امکان دسترسی کارشناسان به سامانه، شهروندان می‌توانند از ۲۴ خرداد برای دریافت کارت‌بلیت به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران مراجعه کنند.
بر اساس اعلام سازمان فاوا، ثبت نام کارت‌بلیت الکترونیک تهران برای سالمندان (کارت‌بلیت منزلت)، دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار خاص شامل ایثارگران، معلولان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و نیز سازمان بهزیستی استان تهران در نظر گرفته شده است. افراد متقاضی باید ساکن تهران باشند.
در حال حاضر ثبت‌نام کارت‌بلیت الکترونیک تهران در دفاتر انجام می‌شود و متقاضیان برای شارژ یا دریافت کارت‌بلیت باید به ایستگاه‌های متروی امام خمینی(ره)، تئاتر شهر و یا ایستگاه صادقیه مراجعه کنند. هر شخص تنها می‌تواند با ارائه مدارک، یک کارت‌بلیت الکترونیک دریافت کند.
همچنین بر اساس دستورالعمل ثبت‌نام کارت‌بلیت ایثارگران، علاوه بر فرد متقاضی، برای همسر و فرزندان نیز ثبت‌نام جهت دریافت کارت بلیت الکترونیک تهران، انجام می‌شود.
صدور کارت بلیت الکترونیک تهران برای دانش‌آموزان مستلزم آن است که این افراد در فاصله‌ی سنی ۱۰ تا ۱۸ سال قرار داشته باشند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید