• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 23 خرداد 1402
کد مطلب : 194312
+
-

نقل قول

جذب ۱۲ هزار پرستار
عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در ایران به ازای هر تخت ۱.۸ پرستار وجود دارد که رقم پایینی است. وزارت بهداشت در سال‌ جاری ۲۵ هزار نیروی استخدامی خواهد داشت که ۱۲ هزار نفر از آنها گروه پرستاری هستند. در بخش‌های دولتی و غیردولتی  ۲۲۶ هزار پرستار داریم که در ۱۰۶۱ بیمارستان مشغول خدمت هستند.

ایران رتبه اول کشفیات مواد‌مخدر در جهان
اسکندر مؤمنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد‌مخدر: تولید و قاچاق مواد ‌مخدر طی 2 دهه اخیر ۵۰ برابر بیشتر شده است. ایران رتبه اول کشفیات مواد‌مخدر در جهان را دارد. در ستاد مبارزه با مواد‌مخدر در 4 حوزه مقابله با عرضه، درمان، پیشگیری و توانمندسازی را مدنظر قرار دادیم و اقدامات زیادی صورت گرفته است؛ البته پیشگیری، نخستین گام محسوب می‌شود.

دارو  در انتظار تسهیلات ۳۰هزار میلیاردی
سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو: حدود 2هفته از ابلاغ بانک مرکزی می‌گذرد و در صورت همکاری بانک‌های عامل، پرداخت‌ها باید از اواخر خرداد ماه آغاز شود. تسهیلاتی که قرار است بانک مرکزی از طریق بانک‌های عامل به صنعت دارو بدهد ۳۰ هزار میلیارد تومان مازاد بر تسهیلات اعطایی در سال گذشته است و بانک‌های عامل باید این مبلغ را به شکل یکجا پرداخت کنند.

آغاز ثبت‌نام آزمون وکالت مرکز
حسن عبدلیان پور، رئیس مرکز وکلا:ثبت‌نام آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از 23تا 29خرداد انجام خواهد شد. داوطلبان شرکت در آزمون وکالت در مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه می‌توانند از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
 
طرح تابستانه برای دانش‌آموزان کمیته امداد
سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد: طرح تابستانه مهارت آموزی دانش‌آموزان با همکاری کمیته امداد و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اجرا می‌شود. در کمیته امداد بیش از 800هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت هستند و فرصت تعطیلات تابستانه، فرصت بسیار خوبی برای مهارت آموزی دانش‌آموزان است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :