• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 22 خرداد 1402
کد مطلب : 194203
+
-

ماجرای اجرای حاشیه‌ساز محسن ابراهیم‌زاده

اصل ماجرا
ماجرای اجرای حاشیه‌ساز محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده جمعه‌شب در ارومیه روی صحنه رفت و حاشیه‌ای در اجرایش به بار آورد. ویدئویی از اجرای او در ارومیه منتشر شده که نشان می‌دهد این خواننده نه به خواندنش مسلط است و نه خیلی اوضاع جسمی مناسبی دارد!
البته که ویدئوهای دیگری از این اجرا منتشر شده که هر ویدئو روایتی متفاوت از این ماجرا دارد. برخی می‌گویند اجراها نیمه تمام مانده، بعضی می‌گویند مردم اعتراض‌های شدیدی داشته‌اند، عده‌ای هم اوضاع را خیلی وحشتناک توصیف نمی‌کنند! افرادی هم مسائلی درباره شخص محسن ابراهیم‌زاده مطرح کرده‌اند.
علیرضا نوروزی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اینگونه توضیح می‌دهد که وی به‌دلیل بی‌نظمی در پرواز تهران- ارومیه در نهایت تصمیم می‌گیرد که با ماشین شخصی به سمت ارومیه بیاید و به‌شدت خسته و بدحال بوده است. در چشمانش قطره می‌ریزد که خستگی‌اش مشخص نشود. او همه این دشواری‌ها را به جان می‌خرد تا مردمی را که برای کنسرتش بلیت تهیه کرده‌اند، تنها نگذارد. بالاخره ساعت 18و 15دقیقه به ارومیه می‌رسد. اجرای اول با نیم‌ساعت تأخیر شروع می‌شود تا آقای ابراهیم‌زاده کمی استراحت کند. وسط برنامه هم از مردم عذرخواهی می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه به ارومیه رسیده است. اجرای اول را تمام می‌کند و برای اجرای دوم به او سرم وصل می‌کنند و آمپول می‌زنند. 2آهنگ که اجرا می‌کند، می‌بیند که وضعیتش خراب است. حین اجرای دوم چند باری برای استراحت به پشت صحنه می‌رود. از مردم عذرخواهی می‌کند و از آنها می‌خواهد که اگر امکان دارد پلی‌بک بخواند. چند نفری اعتراض می‌کنند. رئیس امور هنری ارشاد که در سالن حاضر بوده روی صحنه می‌رود و می‌گوید که هر کسی اجرا را نمی‌پسندد، می‌تواند برود و در روزهای آینده با ارائه بلیتش، پولش را پس بگیرد. ما مسئول برگزاری کنسرت را مجاب کردیم که بیاید و در اداره ارشاد مستقر شود و پول مردم را پس بدهد. تا یکشنبه در کل 13نفر آمدند و پولشان را پس گرفتند. احسان صوفی‌زاده، برگزار‌کننده کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در ارومیه هم در گفت‌وگو با تسنیم گفت: آقای ابراهیم‌زاده 10دقیقه مانده به اجرا به ارومیه رسید. استرس داشت. سانس اول با هزار مصیبت خواند. سانس دوم هم به‌طور کامل اجرا شد. کارشناس موسیقی ارشاد و مسئولان حراست ارشاد در سالن بودند و خودشان وقتی وضعیت خستگی ابراهیم‌زاده را دیدند، اجازه دادند که اجرا با نیم‌ساعت تأخیر شروع شود. گویا نام محسن ابراهیم‌زاده و حاشیه، به هم گره خورده است. باید دید که بالاخره این خواننده پس از مدت‌ها افت و دوری از روزهای اوجش، می‌تواند از این حاشیه‌ها به سلامت عبور کند یا خیر.

این خبر را به اشتراک بگذارید