• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 20 خرداد 1402
کد مطلب : 194023
+
-

با مردم/سگ‌های ولگرد آسایش شهرک الوند گلپایگان را گرفته‌اند

در مجتمع مسکن مهر شهرک الوند در گلپایگان مدت‌هاست که سگ‌های ولگرد آرامش ساکنان را گرفته‌اند. به‌خصوص شب‌ها مدام صدای پارس سگ‌های ولگرد باعث سلب آسایش و وحشت کودکان و افراد بزرگسال می‌شود. برخی شب‌ها خانوادگی از خواب بیدار می‌شویم و تا ساعتی با این صداها بیداریم. واقعا نمی‌دانیم چه بکنیم. روزها هم نگران حمله سگ‌ها و اتفاقاتی از این قبیل هستیم و فرزندانمان در این فصل تعطیلی مدارس جرأت ندارند از خانه خارج شوند. مسئولان صدای ما را بشنوند و تدبیری کنند.
کریمی از گلپایگان

تماس‌های تبلیغاتی مشکوک از سوی مسئولان بررسی شوند
برخی مشترکان تلفن همراه یا شرکت‌های تبلیغاتی با ترفندی خاص با مردم تماس می‌گیرند و فورا قطع می‌کنند. وقتی که با یکی از شماره‌ها تماس گرفتم، 15 هزار تومان از حسابم کسر شد! بعدتر متوجه شدم که این کار یک اقدام سودجویانه است. هم به هموطنانم توصیه می‌کنم که به این تماس‌ها توجهی نکنند و هم از مسئولان می‌خواهم که این قبیل تماس‌ها را شناسایی کرده و مسدود کنند و همچنین برخورد قضایی با آنها داشته باشند.
علی اکبر از تهران

پیامک
درختان اتوبان شهید تندگویان خشکیده‌اند
مدت‌هاست درختان اتوبان بهشت‌زهرا بعد از تندگویان خشک و نیمه خشک شده‌اند. بارها به 137 اطلاع داده و خواهان رسیدگی به وضعیت درختان چندین‌ساله این محدوده شده‌ایم ولی خبری نیست. با توجه به ضرورت وجود درختان در این مسیر پرباد و گردوغبار تقاضا می‌شود هرچه سریع‌تر نسبت به آبیاری درختان در این مسیر اقدام شود.
کافی از تهران

موضوع سگ‌های ولگرد به‌صورت معضل بررسی شود
در بسیاری از کشورهای دنیا قوانین و مقرراتی جهت نگهداری و قرنطینه کردن سگ‌های بی‌صاحب دارند که متأسفانه در ایران اینگونه نیست و سگ‌های ولگرد باعث سلب آسایش شهروندان شده و بارها دیده شده که این سگ‌های ولگرد به شهروندان حمله کرده و باعث آسیب‌های جانی و روحی و روانی به شهروندان شده‌اند. از مسئولان وزارت بهداشت، دامپزشکی، نیروی انتظامی و شهرداری‌ها درخواست می‌شود به معضلات مربوط به سگ‌های ولگرد به‌صورت تیمی رسیدگی کنند و اجازه ندهند موضوعی که می‌شد به‌صورت مسئله بررسی و حل شود و اکنون تبدیل به معضل شده است، به بحرانی هزینه بر مبدل شود.
صارمی از تهران



 

این خبر را به اشتراک بگذارید