• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
جمعه 19 خرداد 1402
کد مطلب : 193955
+
-

آخر هفته چی ببینیم؟

فیلم کده
آخر هفته چی ببینیم؟

این روزها شبکه‌های تلویزیون و نمایش خانگی پابه‌پای هم برنامه‌های متنوعی برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها تولید می‌کنند. مرور برخی از این برنامه‌ها در آخرین روز هفته خالی از لطف نیست.



معرفی
برنامه طنز شبانگاهی است و با حضور هنرمندانی در زمینه‌های شعر، استندآپ کمدی، نمایش، دوبله، ترانه و سرود و... اجرا می‌شود. همچنین درباره موضوع هر قسمت با چهره‌هایی ویژه گفت‌وگو انجام می‌شود که تجربه‌ای خاص در حوزه مورد نظر دارند. در هر قسمت از برنامه نیز تماشاگرانی که در استودیو حضور دارند و به‌صورت تعاملی در سرگرمی‌های ویژه‌ای چون مسابقات و... شرکت می‌کنند.


معرفی
این سریال درباره دختر نوجوانی به نام «نیکان» که وارد چرخه زندگی شده و کارآفرینی می‌کند. در خلاصه داستان سریال تلویزیونی نیکان آمده: یه پرنده کوچیک قبل از پرواز، نخستین چیزی که تجربه می‌کنه یه حسی شبیه به سقوطه.


معرفی
در رئالیتی شوی ناتو چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه 10پرسش سخت و گاهی خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درستی برسند. از میان این بازیکنان یک نفر نقش ناتو را دارد. ناتو کسی است که جواب همه سؤالات را می‌داند اما هیچ‌کس حتی مجری برنامه از هویت این بازیکن اطلاعی ندارد.


معرفی
داستان یک مرد 60ساله به‌نام جمشید را بازگو می‌کند که در کهنسالی دچار بیکاری و اجاره‌نشینی شده است. در این وضعیت جمشید مجبور می‌شود به خانه پدری خود که یک ملک قدیمی در خارج از شهر است، برود و به همین واسطه از ماجرایی مطلع می‌شود که تصور می‌کند می‌تواند زندگی خانواده را بهبود ببخشد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید