• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 13 خرداد 1402
کد مطلب : 193548
+
-

عدد خبر/60 درصد

علیرضا رحمتی، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست تهران گفت: سیستم اگوی شهری با پیگیری‌های انجام شده با سازمان آب و فاضلاب شهر تهران نتیجه و پیشرفت خوبی را درپی داشته است؛ به‌طوری‌که 2سیستم تصفیه‌خانه که تقریبا ۶۰ درصد جمعیت تهران را پوشش می‌دهد در جنوب و غرب تهران فعال هستند.

41 میلیارد تومان
مهدی وحدت‌کار، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اقدامات سازمان مربوطه برای سرویس مدارس استثنایی، گفت: وظایفی را شورای اسلامی شهر تهران برعهده شهرداری گذاشته و ردیف بودجه‌ای هم شورای سال گذشته برای این امر تعیین کرده است. امسال هم سقف بودجه در زمینه کمک به سرویس مدارس استثنایی 41میلیارد تومان تصویب شده است.

600 هزار واحد
مهدی هدایت، رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: تاکنون تفاهمنامه تولید۶۰۰ هزار واحد مسکونی در تهران به امضا رسیده است که تمامی این تفاهمنامه‌ها زمین و امکان احداث مسکـن داشــتنـد. بـعـد از 10 سـال، رشد۶٢درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده تهران را شاهد هستیم. در این 2‌ماه گذشته حدود ۳۰۰درصد در تهران رشد صدور پروانه داشتیم.

4 هزار مترمربع
سیدمهدی صباغ، شهردار منطقه‌یک گفت: بازسازی سنگفرش میدان سربند تا میدان کوهپایه در محله دربند با هدف زیباسازی و تسهیل توأم با ایمنی در تردد کسبه، اهالی و گردشگران آغاز شد. در این اقدام 4هزار مترمربع از سنگفرش این محدوده که یکی از معابر مهم گردشگری شهر تهران است با هدف تعریض پیاده‌راه، جمع‌آوری سدمعبرها، هدایت مناسب آب‌های سطحی، زیباسازی بصری و... بازسازی می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید