• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 11 خرداد 1402
کد مطلب : 193448
+
-

داغ‌ترین تابستان صهیونیست‌ها

روزنامه رأی الیوم با انتشار گزارشی از رزمایش رژیم صهیونیستی در جبهه شمالی به تقلید از رزمایش نمادین هفته پیش حزب‌الله لبنان، نوشت که به اذعان نظامیان بلندپایه رژیم صهیونیستی، داغ‌ترین تابستان صهیونیست‌ها در راه است.
 روزنامه «رأی الیوم»، با انتشار گزارشی در این خصوص نوشت: «رژیم صهیونیستی نام رزمایش خود را تیر مهلک گذاشته و در آن از نیروهای تمام بخش‌های ارتش استفاده کرده است.»
براساس این گزارش، این رزمایش پس از گذشت یک هفته از رزمایش بی‌سابقه حزب‌الله لبنان به بهانه سالروز آزادسازی جنوب لبنان و عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از این منطقه صورت می‌گیرد.
رزمایشی که در آن نیروهای ویژه یگان «رضوان» اقدام به شبیه‌سازی عملیات علیه شهرک‌های اسرائیلی واقع در شمال اراضی اشغالی، یعنی در مرز لبنان کردند.
در چنین فضایی، منابع بلندپایه نظامی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با کانال۱۳ تلویزیون این رژیم، پیش‌بینی می‌کنند؛ «یکی از داغ‌ترین تابستان‌ها را پیش رو داریم.»
 به اعتقاد ناظران و تحلیلگران سیاسی، سؤالی که در فضای کنونی مطرح است، این نیست که آیا یک رویارویی بزرگ در چندین جبهه میان مقاومت و رژیم صهیونیستی روی خواهد داد؛ بلکه سؤال این است که چه زمانی چنین اتفاقی روی خواهد داد؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید