• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 9 خرداد 1402
کد مطلب : 193249
+
-

محکومیت عامل زیرگرفتن روحانی جوان در مرزداران

محکومیت عامل زیرگرفتن روحانی جوان در مرزداران

راننده‌ای که یک روحانی را در بلوار مرزداران زیرگرفته بود با وجود اعلام گذشت این روحانی، به لحاظ جنبه عمومی جرم به حبس و شلاق محکوم شد.
به گزارش همشهری، این حادثه روز ششم اردیبهشت‌ماه امسال در بلوار مرزداران تهران اتفاق افتاد و در جریان آن روحانی ۳۵‌ساله‌ای پس از پارک خودرو شخصی‌اش توسط یک پراید زیر گرفته شد. طوری که این راننده روحانی جوان را مسافتی روی کاپوت خودرواش جابه‌جا کرد. با انتشار فیلم کوتاهی از این حادثه تحقیقات در این خصوص آغاز و متهم در محمدشهر کرج دستگیر شد. این حادثه بازتاب گسترده‌ای داشت. طوری که غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه نیز دستور رسیدگی فوری به این پرونده را صادر کرد. در کمتر از ۴۸ ساعت پس از این دستور بود که قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست راننده پراید صادر شد.
در ادامه این پرونده به دادگاه فرستاده شد و با محاکمه و پایان روند قضایی پرونده، روز گذشته رئیس‌کل دادگستری استان تهران از صدور رأی در این پرونده خبر داد. علی القاصی مهر گفت: شاکی پرونده روز ۲۳ اردیبهشت و در جلسه دادگاه اعلام گذشت کرد اما با وجود اعلام گذشت شاکی پرونده، قرار موقوفی تعقیب از سوی دادگاه صادر شد اما متهم از نظر جنبه عمومی جرم، به تحمل 8ماه حبس تعزیری، ۴۰ ضربه شلاق تعزیری و ۲ سال محرومیت از رانندگی و تصدی هرگونه وسایل نقلیه محکوم شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید