• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 خرداد 1402
کد مطلب : 193099
+
-

با مردم/با بازنشستگان محترمانه رفتار شود

اگر می‌خواهید حال و روز بازنشستگان را بدانید، کافی ‌است سری به کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران بزنید تا ببینید چه رفتاری با مراجعه‌کنندگانی دارند که برای انجام امور خود به این‌کانون آمده‌اند. کسی مسئول پاسخگویی است که با توپ و تشر با مراجعه‌کنندگان سخن می‌گوید. سر مردم داد می‌کشد و پیران و کهنسالان را شرمسار و رنجیده‌خاطر می‌کند. هیچ‌چیز سر جایش نیست، حتی یک دستگاه نوبت‌گیری وجود ندارد و در فضایی بسته بازنشستگان در هم می‌لولند. تکریم ارباب‌رجوع چه شد؟
عرب از تهران

شرط سنی و داشتن فرزند از وام بازنشستگان حذف شود
وام 20میلیونی بازنشستگان دارای شرایط متعددی است که باعث حذف بسیاری از بازنشستگان می‌شود. مثلا یکی از شروط دریافت وام داشتن حداقل 2فرزند تحت تکفل است. آیا مسئولان توقع دارند ما در سن پیری همچنان فرزند تحت تکفل خود داشته باشیم؟ دیگر اینکه چرا بازنشستگان بالای 77سال نباید شامل دریافت وام شوند. مدام باید به این قشر یادآوری کنید که شما رو به موت هستید؟
سیدزاده از تهران

بلوار درختی روستای بیدک آبسرد نیازمند آسفالت است
حدود 10سال است که بلوار درختی در خیابان شورای شرقی در روستای بیدک از توابع آبسرد دماوند آسفالت نشده است. زمستان‌ها سطح بلوار به‌خاطر بارندگی گل‌آلود و بسته می‌شود و تابستان‌ها هم با ایجاد گرد وخاک باعث آزار و اذیت ساکنان می‌شود. لطفاً به درخواست شهروندان ساکن در این منطقه رسیدگی کنید.
شهریاری از دماوند

پیامک
جلوی نشت دارو از داروخانه به بازار سیاه را بگیرند

فرزندم چند سال است که شیمی‌درمانی می‌شود. آخرین نسخه دارویی او با دفترچه تامین اجتماعی حدود یک میلیون تومان شد ولی اخیرا هر چه گشتیم داروهای او را در داروخانه‌ها پیدا نکردیم. با راهنمایی یک فرد در داروخانه‌ها همان داروها را در بازار آزاد به قیمت 10برابر تهیه کردیم. جدای از تامین هزینه که بسیار برای خانواده ما سنگین است چطور اطمینان کنیم دارویی که می‌گیریم سالم است و تقلبی در کار نیست. چقدر استرس بکشیم. چرا جلوی این وضع را نمی‌گیرند؟
ذوالقدر از کرج

جلوی ورود مردان به بخش زنان در بیمارستان گرفته شود
در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان همسران خانم‌هایی که زایمان کرده‌اند به داخل بخش آمده و باعث ناراحتی بانوان بستری‌شده می‌شوند. لطفاً جلوی ادامه این روند را بگیرید.
نوری از گرگان

صف تلفن تعزیرات را چه کنیم
اگر برای خرید به فروشگاه یا مغازه‌ای یا حتی برای خریدن نان به نانوایی رفته باشید و در آنجا متوجه تخلف صنفی شده باشید و با توجه به تبلیغات صورت گرفته به سامانه‌های ارائه شده توسط دولت برای اعلام تخلف تماس بگیرید، با یک صف تلفنی بلند روبه‌رو خواهید شد که معمولا از ۱۵ دقیقه شروع می‌شود و همان تعداد نفرات در صف که 15دقیقه توسط تلفن گویا اعلام می‌شود، ممکن است تا یک ساعت به طول انجامد. البته اگر قبل از اینکه نوبت شما برسد قطع نشود. بار‌ها و بارها با این سامانه تماس گرفته‌ایم اما یا قبل از نوبت قطع شده یا وسط صحبت با اپراتور قطع شده و صحبت و گزارش نیمه کاره مانده است.
پورحسین از تهران

پیام
جاده اهواز خرمشهر نیازمند ایمن‌سازی‌ و مرمت

جاده اهواز خرمشهر با اینکه سال‌هاست قربانی می‌گیرد فکری به حال مرمت و ایمن‌سازی‌ آن نمی‌شود، این در حالی است که همین 2سال پیش تعدادی از کارگران نیشکر در این مسیر در اثر تصادف فوت کردند. صنعت نفت، ترانزیت کالاهای بندر و منطقه آزاد از این جاده استفاده می‌کنند و به‌دلیل تردد خودروهای سنگین جاده چند برابر دیگر جاده‌ها فرسوده می‌شود ولی همان شرکت‌هایی که بیشترین بهره را از این جاده می‌برند توجهی به ایمن‌سازی‌ و مرمت آن ندارند.
ذوالقدر از کرج

قطعی چند روزه آب در محمدیه قزوین
4روز هست که آب محمدیه قطع شده و تا ساعت 2نصفه شب وصل نمی‌شود. از ساعت 2صبح تا 5صبح چگونه منتظر آمدن آب باشیم و اصلا آب را در چه جایی ذخیره کنیم که طی روز معطل نمانیم! تازه این 3ساعت آب فقط در طبقه اول و همکف آن هم به اندازه لوله سماور می‌آید. مسئولان می‌گویند به‌خاطر گرمی هوا، آب قطع می‌شود درحالی‌که اینجا به‌دلیل خنکی هوا هنوز کسی کولر روشن نکرده است. امثال ما بچه کوچک برای شست و شو و پخت‌وپز چه کنیم؟
جهانبخش از قزوین

متروی تهران به فشافویه برسد
شهر حسن‌آباد فشافویه هیچ‌گونه امکانات رفاهی ندارد. شهری که تا شهرک صنعتی شمس‌آباد ۲ کیلومتر و فرودگاه امام‌خمینی‌(ره) ۱۲ کیلومتر و با ندامتگاه بزرگ تهران ۱۰ کیلومتر کمتر فاصله دارد از بیمارستان تخصصی و ایستگاه مترو بی‌بهره است. اغلب مردم نمی‌توانند برای دریافت خدمات به تهران و یا ری سفر کرده و هر بار کرایه تاکسی پرداخت کنند؛ چرا که توان آن را ندارند. از مسئولان خواهش می‌کنم رسیدگی کنند.
سمایی از فشافویه تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید