• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 7 خرداد 1402
کد مطلب : 193030
+
-

کنسرت فقط پاپ نیست

تور کنسرت قربانی و فروش 5هزار بلیت در نیم‌ساعت

 علیرضا قربانی تور اجرای خود را در شهرهای گرگان، رشت، تبریز و سیرجان به پایان رساند و شب گذشته اجرایش در کرمان برگزار شد. این خواننده قرار است امشب (هفتم خردادماه) در شیراز کنسرت داشته باشد و نکته قابل تامل فروش بلیت‌های 6سانس اجرای قربانی در کمتر از یک ساعت است.

ظرفیتی که استان‌ها برای کنسرت دارند
تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است. قربانی و گروهش اجراهایشان را از گرگان شروع کردند و سپس به رشت، تبریز و سیرجان رفتند. گام بعدی این اجراها در کرمان خواهد بود و سپس در شیراز و کیش ادامه خواهد یافت. قیمت بلیت‌های کنسرت این خواننده سنتی در شهرهای مختلف به شکل تقریبی از 250هزار تا سقف 480هزار تومان است. اما برگزاری این اجرا در شیراز با استقبال جالب توجهی مواجه شده است. بلیت‌های این کنسرت برای 6سانس اجرا در شیراز، در کمتر از نیم‌ساعت به فروش رفته است؛ استقبالی که موجب کمیابی بلیت‌های این کنسرت شده و در نهایت تیم برگزاری را مجاب به تمدید این کنسرت کرده است.
در بیانیه‌ای رسمی از سوی برگزار‌کنندگان کنسرت‌های علیرضا قربانی منتشر شد: با توجه به حمایت بی‌نظیر مردم هنردوست شهر شیراز بیش از 5هزار بلیت برای 6سانس کنسرت علیرضا قربانی در این شهر، مجموعا ظرف مدت کمتر از 30‌دقیقه به فروش رفت. ضمن قدردانی از مردم عزیز شیراز، دست‌اندرکاران کنسرت در حال رایزنی برای تمدید اجراها هستند؛ به همین دلیل از مخاطبان عزیز درخواست می‌کنیم تا با صبوری اجرای این امر مهم را میسر سازند و نسبت به خرید بلیت از مبادی غیررسمی و اشخاص واسطه به هیچ عنوان اقدام نکنند.

شیراز پرفروش‌ترین
کنسرت علیرضا قربانی در شیراز برای 3شب و هر شب 2سانس از تاریخ 7تا 9خرداد بلیت‌فروشی شده است. به‌نظر می‌رسد با باز شدن سایت فروش بلیت کنسرت نزدیک به 5هزار قطعه بلیت به فروش رفته که نشان می‌دهد به جز کنسرت‌های پاپ، دیگر گروه‌ها ازجمله خوانندگان سنتی و دیگر گروه‌های تلفیقی، نواحی و... نیز مخاطب خود را دارند. نمونه دیگر این استقبال در کنسرت فرج علیپور در سالن وزارت کشور بود.

قربانی کی به تهران می‌آید؟
قربانی در ادامه تور کنسرت خود، جمعه 12خرداد در کیش کنسرتش برگزار می‌شود، اما بلیت‌های کنسرت این خواننده در کیش هم‌قیمت کنسرت‌های پاپ است. بلیت‌های کنسرت قربانی در کیش با کف 380و سقف 700هزار تومان به فروش می‌رسد. باید دید این تور چه زمان به پایتخت خواهد رسید؟

این خبر را به اشتراک بگذارید