• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
دو شنبه 21 خرداد 1397
کد مطلب : 19297
+
-

با مردم

با مردم

   اقدامی درست و منطقی

سلام. خبر ممنوعیت فروش سیگار در دکه‌های مطبوعاتی اقدامی درست و منطقی است؛ چرا که طی سال‌های اخیر برخی دکه‌های روزنامه فروشی علاوه بر فروش سیگار محل امنی برای فروش مواد غیرمجاز هم شده‌اند. البته مسئولان ذی‌ربط در کنار این محدودیت‌ها، بایستی به طریقی دکه‌داران را از لحاظ اقتصادی حمایت کنند.
4298...0912

  از نان خوردن محروم نکنیم

با سلام. یکی، دو روز است در خبرهای روزنامه می‌نویسید که قرار است فروش سیگار توسط دکه‌ها را ممنوع کنند. در این صورت نه‌تنها اکثر دکه‌داران از کار بیکار می‌شوند، بلکه هر دکه مطبوعاتی که حداقل برای 3خانواده مستقیما شغل ایجاد کرده است، آنها هم بیکار می‌شوند. در این شرایط سخت اقتصادی سزاوار نیست عده‌ای را که از این طریق امرار معاش می‌کنند از نان خوردن محروم کنیم. باور کنید اگر تنها به فروش روزنامه و مجله اکتفا کنیم فقط می‌توان پول برق دکه‌ها را تأمین کرد!
6610...0919

  هزینه‌های دارو و درمان

سلام. معلولی هستم که هرماه ناچارم 7عدد انسولین تزریق کنم. با داشتن بیمه تکمیلی، پیش از این برای 7عدد انسولین مبلغ 32هزار تومان پرداخت می‌کردم. اما هم‌اکنون با افزایش قیمت‌ها ناچارم 58هزار تومان پرداخت کنم. این درحالی است که به‌رغم افزایش هزینه برخی از داروها، مسئولان در وزارت بهداشت همچنان تأکید می‌کنند که دارو گران نشده است! امیدوارم مشکل ما معلولان را هم به گوش مسئولان در وزارت بهداشت برسانید.
5478...0919

 سبد کالا پرداخت نشد

سلام. با اینکه مسئولان در وزارت رفاه ابتدای‌ماه مبارک رمضان اعلام کرده بودند، برای تأمین کالای ضروری خانوارهای کم درآمد سبد کالا پرداخت می‌کنند، اما درحالی‌که به روزهای پایانی‌ماه مبارک رمضان نزدیک شده‌ایم، هنوز خبری از سبد کالای وعده داده شده نیست! لطفا به مسئولان بگویید به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند.
7845...0990

@  تردد دوچرخه‌سواران تسهیل شود

درحالی‌که در بیشتر کشورها استفاده از دوچرخه به بخشی از فرهنگ شهرنشینی تبدیل شده، اما در کلانشهر تهران هنوز کمترین اقدامات زیربنایی و تسهیلاتی به‌منظور استفاده از دوچرخه فراهم نشده است. این درحالی است که استفاده از دوچرخه باعث کاهش ترافیک، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی، کاهش مشکلات مربوط به پارک و پارکینگ و صرفه جویی‌های اقتصادی می‌شود و علاوه برآن باعث نشاط و شادابی و افزایش سلامت جسمی و روحی شهروندان خواهد شد. امیدواریم مسئولان شهری شرایطی فراهم کنند تا همه شهروندان ترغیب شوند استفاده از دوچرخه را جایگزین خودروهای تک سرنشین خود بکنند.
مارالانی از تهران

@  بلاتکلیفی انتقال پایانه شرق

از اینکه به‌نظرات مردم در این ستون اهمیت می‌دهید جای تشکر دارد. پایانه شرق در محدوده سه راه تهرانپارس و خیابان دماوند همه روزه شاهد تردد زیاد اتوبوس‌ها و سواری‌ها به‌ویژه در روز‌های پایانی هر هفته در این منطقه است که ترافیک شدیدی را در این محدوده ایجاد می‌کند. اما متأسفانه پروژه انتقال پایانه شرق به محل جدید خود که از سال‌ها قبل عملیات اجرایی آن شروع شده، همچنان بلاتکلیف مانده است. لطفا منعکس کنید تا بلکه مسئولان ذی‌ربط درخصوص انتقال پایانه شرق از سه راه تهرانپارس به محل جدید که یکی از خواسته‌های بحق مردم شرق تهران است، اقدامی بکنند.
مصباح از تهران

لطفا نظرات خود درباره مطالب روزنامه را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید