• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 6 خرداد 1402
کد مطلب : 192936
+
-

نصرالله: جنگ بزرگ، اسرائیل‌را نابود می‌کند

دبیر کل جنبش حزب‌الله، شامگاه پنجشنبه به مناسبت سالروز آزادسازی لبنان موسوم به «عید مقاومت و آزادسازی» سخنرانی کرد و بار دیگر گفت که جنگ با دشمن صهیونیستی به پایان نرسیده است.
سیدحسن نصرالله،  با بیان اینکه جبهه داخلی صهیونیستی، ضعیف شده است و اسرائیلی‌ها نیز آماده فرار هستند، خاطرنشان کرد: ما همچنان به آزادی فلسطین، اقامه نماز در مسجدالاقصی و نابودی رژیم اسرائیل امید داریم. در حال حاضر، توانمندی‌های نظامی گروه‌های مقاومت افزایش یافته است.
نصرالله گریزی هم به مانور اخیر حزب‌الله زد که مایه وحشت صهیونیست‌ها و آمریکا شده و تأکید کرد: مانور اخیر حزب‌الله، مؤید آمادگی آن است. این مسئله، تأثیر منفی بر گردشگری - در فلسطین اشغالی - و شهرک‌نشینان شمال فلسطین دارد. اسرائیلی‌ها به ‌خاطر افت شدید قیمت شِکل (واحد پول صهیونیستی) در برابر دلار، از تهدیدهای خود دست برداشتند. من خطاب به نخست‌وزیر دشمن می‌گویم که آگاه باشید و در ارزیابی‌های خود دچار اشتباه نشوید. ممکن است، در کرانه باختری، فلسطین، سوریه یا ایران، اشتباهی مرتکب شوید که باعث انفجار کل منطقه شود. ممکن است اشتباه محاسباتی شما به جنگ بزرگ در منطقه ختم شود که احتمالا شما را ساقط خواهد کرد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید