• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 6 خرداد 1402
کد مطلب : 192894
+
-

نقل قول

استقبال از هوشمندسازی نظام سلامت
بهروز رحیمی/ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت: هر‌جهشی به منزله رشد نیست. هوشمندسازی نظام سلامت و توجه به هوش مصنوعی در این حوزه باید به‌شدت مورد توجه قرار گیرد و با روی باز از آن استقبال شود. توسعه و توجه چشمگیر به ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و نظام شبکه از اولویت‌های وزارت بهداشت برای اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع است.

بیمارستان امام‌علی(ع) در نجف، آماده ارائه خدمات به زائران اربعین
سیدعلی مرعشی/ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر: در‌حال حاضر بیمارستان 247تخته امام‌علی(ع) در نجف اشرف با استقرار کادر درمانی، شامل پزشکانی از 2کشور ایران و عراق به ارائه خدمات می‌پردازد و مقرر شده است طبق برنامه‌ریزی‌ها در ایام اربعین حسینی و حضور زوار تعداد تیم درمانی و تجهیزات مورد نیاز افزایش یابد.

آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان باید اصلاح شود
رضا مرادصحرایی/ سرپرست وزارت آموزش و پرورش: در مورد رتبه‌بندی معلمان معتقدم که پس از پایان فرایند رتبه‌بندی و رسیدگی به اعتراضات، آیین‌نامه آن باید با مأموریت واقعی معلمان اصلاح شود و حتی اگر لازم شود قانون آن نیز پس از این اجرا براساس نقطه‌ضعف‌هایی که به‌دست می‌آید به کمک مجلس و کمیسیون آموزش مورد بازنگری قرار گیرد.

آغاز برنامه مشترک همکاری‌های فناورانه ایران و اندونزی
روح‌الله دهقانی/ معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور:  شاهد یک همکاری موفق علمی و فناورانه میان ایران و اندونزی هستیم. این موفقیت می‌تواند تا مراحل نهایی، یعنی آزمون‌های انسانی، مطالعات بالینی و استفاده در عرصه درمان پیش برود. وجود ظرفیت‌های مطلوب و توانمندی‌های فناورانه 2کشور زمینه‌ساز همکاری‌های گسترده‌تر در حوزه‌های گوناگون فناوری است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :