• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 4 خرداد 1402
کد مطلب : 192751
+
-

وب‌سایت ایرانی در جمع پرترافیک‌ترین‌های جهان

وب‌سایت ایرانی در جمع پرترافیک‌ترین‌های جهان

یک عکس، صدها حرف برای گفتن دارد. حالا تصور کنید یک ویدئو که از هزاران عکس تشکیل شده، چقدر می‌تواند ارزشمندتر باشد. ویدئو به شما اجازه می‌دهد با زبان ساده‌تری با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید و پیام خود را به آنها برسانید. کاربران عادت دارند ویدئوها را تا انتها ببینند، اما کمتر کاربری حوصله می‌کند یک متن طولانی را تا انتها بخواند؛ مگر اینکه لحن نگارش شما به قدری زیبا باشد که کاربران شیفته قلم‌زدن شما باشند . در روزهای اخیر سایت SimilarWeb رتبه‌بندی ای را اعلام کرده است. این مرکز رسانه‌ای، سایت آپارات را پس از یوتیوب، نتفلیکس، IMDb و دیزینی‌پلاس به‌عنوان پنجمین سرویس پرترافیک استریمینگ (پخش لحظه‌ای) و پخش ویدئو در جهان و پرترافیک‌ترین وب‌سایت ایرانی رتبه‌بندی کرده است.
در فضایی که این روزها همه‌ سایت‌ها و پلتفرم‌ها در رقابت برای کسب بالاترین جایگاه‌ها نزد مخاطبان هستند، تجزیه و تحلیل برترین سایت‌های جهان همواره خبرساز است.
آپارات اخیرا به بیش از ۲.۸میلیارد پخش ویدئو در ‌ماه رسیده است. همچنین در حال حاضر بیش از ۳۶۷۰کاربر به‌عنوان تولیدکننده محتوای ویدئویی، عضو بخش درآمدزایی آپارات هستند و از این طریق کسب درآمد می‌کنند. آپارات در بهمن۱۳۸۹ به کاربران ایرانی معرفی شد. محمدجواد شکوری‌مقدم، مدیر سرویس آپارات دلیل ارائه این سرویس به کاربران ایرانی را، حجم بالای درخواست‌های کاربران برای ارائه سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو عنوان کرد. پس از گذشت یک سال از بنیانگذاری سرویس در بهمن۱۳۹۰، نسخه اندروید آن نیز منتشر شد. پس از آن در دی‌ماه۱۳۹۱، تعداد بازدید روزانه ویدئوهای آپارات از مرز یک میلیون مرتبه گذشت. در فروردین۱۳۹۳ نسخه دوم آپارات، روی سیستم‌عامل اندروید در اختیار کاربران قرار گرفت. در اردیبهشت۱۳۹۳ نیز با ایجاد حساب کاربری ریاست‌جمهوری ایران در آپارات، نخستین کانال رسمی در این سرویس معرفی شد. بعد در آبان۱۳۹۳، تعداد بازدید روزانه ویدئوهای آپارات از مرز 4میلیون بازدید گذشت و رکوردی جدید برای این سرویس ثبت کرد. حالا هم این وب‌سایت ایرانی در جمع پرترافیک‌ترین‌های پخش ویدئو در جهان جای گرفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید