• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 21 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191482
+
-

تکذیب به سبک فدراسیون بسکتبال

سایت‌های ترکیه‌ای هاکان دمیر را به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران معرفی کرده‌اند اما دبیر فدراسیون می‌گوید: این خبر را نه تأیید می‌کنیم و نه تکذیب

تکذیب به سبک فدراسیون بسکتبال

هاکان دمیر، سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران است؟ درحالی‌که سایت فدراسیون ترکیه از مذاکره ایرانی‌ها با این مربی خبر داده‌اند و حتی پیش‌بینی کرده‌اند که روزهای آینده این مربی راهی تهران می‌شود، اما فدراسیون ایران نه این خبر را تأیید می‌کند و نه تکذیب.
تیم ملی بسکتبال بعد از المپیک توکیو و قطع همکاری با مهران شاهین‌طبع، مصطفی هاشمی را روی نیمکت داشت اما با انتخاب جواد داوری به‌عنوان رئیس فدراسیون، هاشمی هم با تیم ملی خداحافظی کرد و سمتش را به سعید ارمغانی داد. هرچند تیم ملی با ارمغانی توانست سهمیه جام‌جهانی2023 را بگیرد، اما عملکرد ضعیف تیم، فدراسیون را مجاب کرد که به فکر تغییرات و به قول خودشان تقویت کادر فنی باشند. با اینکه هنوز فدراسیون رسما ارمغانی را برکنار نکرده اما با چند گزینه وارد مذاکره شده است. بعد از حضور ممی بچیروویچ در ایران به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی، گفته می‌شد او جانشین ارمغانی است اما حالا با خبری که سایت فدراسیون بسکتبال ترکیه منتشر کرده، به‌نظر می‌رسد فدراسیون تصمیمش را تغییر داده است. این سایت از پیشنهاد ایران به هاکان دمیر و نظر مثبت این مربی برای قبول مربیگری تیم ملی ایران خبر داده است. دمیر در حال‌حاضر سرمربی مانیسا بی‌اس‌بی است و basketfaul یکی از سایت‌‌های خبری ترکیه مدعی شده است که او با این شرط پیشنهاد ایران را پذیرفته که شغلش را در تیم باشگاهی از دست ندهد. طبق ادعای این سایت، حضور تیم ملی ایران در 3دوره از بازی‌های المپیک و 4دوره در مسابقات قهرمانی جهان همکاری با این تیم را برای هاکان جذاب کرده است.

درحالی‌که منابع خبری ترکیه کار فدراسیون ایران و دمیر را تمام‌شده اعلام کرده‌اند، فدراسیون ایران ترجیح داده است فعلا سکوت کند. محسن معزی‌فر، دبیر فدراسیون در واکنش به این خبر به همشهری می‌گوید: «ما نه چیزی را تأیید می‌کنیم و نه تکذیب. با 10مربی مذاکره کرده‌ایم و اینکه کدام‌یک از آنها به‌عنوان سرمربی انتخاب شوند، هنوز مشخص نیست. این اخبار، حدس‌ و گمان‌های سایت‌های ترکیه‌ای است و فعلا هیچ گزینه‌ای نهایی نشده است.» معزی‌فر از همه می‌خواهد دو سه روز دیگر صبر کنند تا تکلیف سرمربی مشخص شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید