• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 20 خرداد 1397
کد مطلب : 19131
+
-

ریزنویس

   محمود قدیری، معاون ایمنی و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران: کارشناسان آتش‌نشانی اختیار قانونی برای نظارت بر ایمنی ساختمان‌ها پس از صدور تأییدیه ندارند و تا قانون مدیریت ایمنی یکپارچه شهری به تصویب نرسد، تخلفات ادامه خواهد داشت. (همشهری)

   محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران: شهرداری منطقه20 و دفتر امام جمعه شهر ری پیشنهادهای خود را برای نامگذاری معبری به‌نام امام هادی(ع) ارائه دهند. پیشنهاد ما این است که هر چه سریع‌تر معبر و یا خیابانی را شناسایی کنند که ترجیحا بی‌نام باشد و یا اینکه نام مطرحی نداشته باشد تا بتوانیم نسبت به نامگذاری آنجا به نام امام هادی(ع) اقدام کنیم. (فارس)

   محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای تهران با اشاره به ناکارآمدی و آمار تخلفات در دفاتر خدمات الکترونیک شهر گفت: مردم از ارائه خدمات شهرسازی و معماری ناراضی هستند با این‌حال فقط با یکی دو دفتر که تخلف و فساد در آنها زیاد بود، برخورد شده و مجوزشان لغو شده است. (ایلنا)

   مهدی پورشاسب، مدیر گروه تعمیر و مرمت پل‌های شهر تهران: ظرف 17روز توانستیم در ایام نوروز با سه شیفت کاری عرشه شمالی پل کریمخان را بهسازی کنیم. حالا بهسازی عرشه جنوبی پل کریمخان آغاز شده و کارگران در سه شیفت کاری فعالیت بهسازی را آغاز کرده‌اند و امیدواریم بتوانیم در عید فطر پل مقاوم‌سازی‌ شده کریمخان را که از یک پل فرسوده به پلی نو و دائمی تبدیل شده، تحویل شهروندان دهیم. (همشهری)

   زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران: ایمنی فضای شهری و فضاهای عمومی باید مورد توجه جدی قرار گیرد. پیمانکارانی که در پارک‌ها فعالیت می‌کنند باید تجهیزات و وسایل را ایمن کنند؛ مخصوصا وسایل کودکان را که باید نکات ایمنی در آنها رعایت شود. این موضوع جزو تعهدات محسوب می‌شود و اگر عمل نکنند خلاف صورت گرفته است. (فارس)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :