• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
یکشنبه 17 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191099
+
-

نوه پردردسر خانواده بایدن

نوه پردردسر خانواده بایدن

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، رقابت‌ها میان «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی با مخالفانش وارد فاز مسائل خانوادگی شده است. مسائل خانوادگی رئیس‌جمهور آمریکا زمانی زیر ذره بین مخالفانش رفت که پسر او، «هانتر‌بایدن»، تحت برخی اتهامات قضایی در موضوعات مرتبط با نقض قوانین و فرار مالیاتی و همچنین نقض قوانین اسحله قرار گرفت. حال به تازگی رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگویی با دفاع از فرزندش و رد اتهام‌های مالیاتی علیه وی، به «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» گفته است که پسرش هیچ تخلفی مرتکب نشده و به او افتخار می‌کند.
اما واقعیت ماجرا آنجاست که فرار مالیاتی و نقض قوانین اسلحه تنها اتهامات مطرح شده علیه فرزند بایدن نیست. چند روز پیش رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که هانتر بایدن در دادگاه آرکانزاس برای رسیدگی به پرونده مربوط به پرداخت‌هایش به دختری که دادگاه او را نوه رئیس‌جمهور آمریکا می‌داند، حاضر شده است. این پرونده به‌دلیل اختلاف قبلی بین هانتر بایدن و زنی به‌نام «لوندن رابرتز» باز شده است و گزارش این پرونده حاکی از آن است که هانتر و لوندن در آگوست۲۰۱۸ به‌صورت غیررسمی یک دختر به دنیا آوردند، اما هانتر بعداً در دادگاه تعلق این کودک به‌خود را انکار کرد.
با این حال آزمایش DNA تعلق دختر لوندن رابرتز به هانتر بایدن را تأیید کرد و سرانجام دوطرف در سال۲۰۲۰ بر سر پرداخت مالی توافق کردند. براساس این توافق قرار بوده است که هانتر بایدن تامین مالی دختر خود را بپذیرد، اما او در سپتامبر سال گذشته، یعنی حدود 8‌ماه پیش از دادگاه خواسته بود تا پرداخت‌های حمایت از فرزندش را کاهش دهد و این درخواست بار دیگر پرونده همسر و فرزند پنهانی هانتر بایدن را به سطح رسانه‌‎ها کشاند.
سی‌ان‌ان گزارش داده است که لوندن رابرتز با رد درخواست هانتر بایدن برای کاهش پرداخت‌های مالی به سوابق مالی او ازجمله فروش آثار هنری، سفر و املاک فرزند رئیس‌جمهور آمریکا اشاره و درخواست هانتر بایدن را رد کرده است. رابرتز هفته گذشته هانتر بایدن را به نقض دستورات دادگاه و مخفی نگه داشتن مدارک مالی خود متهم کرد و از قاضی دادگاه ناحیه ایندیپندنس کانتی درخواست کرد که او را برای پرداخت صورتحساب‌های مالی مورد پیگرد قضایی قرار دهد.
در گزارش سی‌ان‌ان با استناد به پرونده‌های دادگاه آمده است: «جو بایدن و بانوی اول جیل بایدن با نوه 4ساله خود بیگانه هستند و هرگز او را ندیده‌اند یا با او تماسی نداشته‌اند.» هفته گذشته، جوبایدن ادعا کرد که 6نوه دارد و همین امر باعث شد تا منتقدان از او بخواهند که هفتمین نوه روابط هانتر بایدن را نیز تأیید کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید