• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 14 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190896
+
-

تروریست جیش‌الظلم، پشت پرده شهادت افسر پلیس و همسرش

کوتاه از حادثه
تروریست جیش‌الظلم، پشت پرده شهادت افسر پلیس و همسرش

چند روز پس از شهادت شهید شهرکی و همسرش در حمله‌ای مسلحانه، کارآگاهان پلیس موفق شدند 3نفر از تروریست‌ها را که یکی از آنها وابسته به گروهک جیش‌الظلم است، دستگیر کنند.
به گزارش همشهری، ساعت 7:10دقیقه صبح دهم اردیبهشت سرگرد علیرضا شهرکی، رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان واقع در استان سیستان و بلوچستان همراه همسرش سوار بر خودرو، در حال عبور از چهارراه ناهوک و بهشتی سراوان بودند که ناگهان یک دستگاه پژو پارس به آنها نزدیک شد و سرنشینان آن شروع به تیراندازی کردند. در جریان این تیراندازی سرگرد شهرکی و همسرش آماج گلوله قرار گرفتند و به شهادت رسیدند. به‌دنبال این جنایت، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری تروریست‌ها آغاز شد تا اینکه فرمانده انتظامی سیستان‌و‌بلوچستان از دستگیری  3متهم این جنایت خبر داد. سردار دوستعلی جلیلیان، گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان زبده و تیم‌های تخصصی پلیس، ۳ نفر از عاملان شهادت شهید شهرکی و همسرش در مخفیگاه شان دستگیر شدند. او در ادامه گفت:‌ بررسی‌ها نشان می‌دهد که یکی از دستگیرشدگان وابسته به گروهک تروریستی جیش‌الظلم بوده و در مخفیگاه این تروریست‌ها 3قبضه سلاح به همراه تعدادی خشاب و مقادیری مهمات، یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی و یک خودرو پژو ۴۰۵ کشف شد.
سردار جلیلیان در ادامه گفت:‌ شهید شهرکی از کارآگاهان خبره انتظامی در سطح کشور بود و ۲ دهه از بهترین دوران عمر خویش را وقف خدمت به مردم استان کرد و نیمی از عمر خدمتی خود را با حضور تأثیر‌گذار و فعالش در شهرستان سراوان گذرانده بود.

دستگیری عامل اصلی شهادت مأمور پلیس
دستگیری این 3تروریست در شرایطی اتفاق افتاد که مأموران پلیس در سیستان و بلوچستان در عملیات دیگری موفق شدند عامل اصلی شهادت محسن رضایی، از مأموران یگان تکاوری ۱۱۲ عمار شهرستان ایرانشهر را نیز دستگیر کنند. شهید محسن رضایی روز هشتم آبان‌ماه سال گذشته در جریان عملیات پایش و تأمین امنیت حومه این شهرستان به شهادت رسید. مأموران در عملیات دستگیری عامل این جنایت موفق شدند یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه 3 تیغه خشاب و ۶۴فشنگ جنگی کشف کنند. متهم در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود از این جنایت را از بین‌بردن مأموران برای قاچاق مواد‌مخدر اعلام کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید