• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
پنج شنبه 14 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190895
+
-

پرونده راننده پراید هتاک در دادگاه

پرونده راننده پرایدی که چند روز قبل با هتاکی نسبت به یک روحانی به‌طور عمدی با خودرواش به او کوبیده بود با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.
به گزارش همشهری، چند روز قبل تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که راننده پرایدی را نشان می‌داد که با خودرواش با یک روحانی برخورد کرده و در شرایطی که روحانی روی کاپوت خودرو افتاده او را با خود می‌برد. شواهد نشان می‌داد که این حادثه در بلوار مرزداران، در غرب تهران اتفاق افتاده است. به‌دنبال انتشار این تصاویر تلاش‌ها برای دستگیری راننده پراید آغاز شد و مأموران کمی بعد موفق شدند او را در کرج دستگیر کنند. این حادثه بازتاب گسترده‌ای داشت؛ آنچنان که رئیس قوه‌قضاییه برای پیگیری فوری و قاطع با عامل این حادثه دستور ویژه‌ای داد. به این ترتیب بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، در شرایطی که کمتر از 48ساعت از دستور رئیس قوه قضاییه می‌گذشت، قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست راننده پراید صادر و پرونده اتهامی‌اش به دادگاه فرستاده شد.
غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای‌عالی قضایی نیز با اشاره به برخی اتفاقات و حوادث اخیر ازجمله شهادت آیت‌الله سلیمانی، جنایت رخ‌داده در سراوان که به شهادت شهید شهرکی و همسرشان انجامید، مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور و حادثه رخ داده در سبزوار که به قتل یک جوان انجامید، خطاب به همه مسئولان قضایی در سراسر کشور دستور مؤکد داد که در تعقیب و محاکمه و مجازات ضاربان و قاتلان این حوادث، نهایت سرعت و دقت و قاطعیت را به خرج دهند و به‌خصوص در مواردی که ضاربان و قاتلان دستگیر شده‌اند، هیچ‌گونه تأخیر و معطلی نداشته باشند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید