• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 12 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190625
+
-

عدد خبر

۴۱۹ ایرانی
 ساکن خارج کشور در قالب طرح ایتام و محسنین از ایتام شهر تهران حمایت می‌کنند. این حامیان ایرانی ساکن خارج از کشور، حمایت از 3هزارو۷۵۶ یتیم و فرزند محسنین را برعهده دارند و سال گذشته بیش از ۹۲میلیارد‌تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

2 بیمه
امسال برای زائران اربعین درنظر گرفته خواهد شد. نخستین بیمه، حداقلی و برای همه زائران است و دومین بیمه هم بسته‌های مختلف و متنوع دارد که به‌صورت اختیاری به زوار ارائه خواهد شد. اربعین امسال مصادف با ۱۵شهریور است و پیش‌بینی می‌شود که اعزام زائران برای زیارت اربعین حسینی(ع) به‌مراتب بیشتر از سال گذشته باشد.

2 واکسن
 روتاویروس و پنوموکوک تا پایان سال در برنامه واکسیناسیون سراسری کشور قرار خواهند گرفت. این دو واکسن تولید داخل برای رده سنی اطفال زیر ۵سال تا پایان سال تولید می‌شود و با تعریف آن در برنامه واکسیناسیون سراسری، معاونت بهداشت وزارت بهداشت درباره نحوه دریافت واکسن اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

565 بیمار
  بدحال مبتلا به کرونا همچنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. البته آمار ابتلا و فوتی‌های کرونا روند نزولی دارد اما وزارت بهداشت همچنان از 3‌رقمی بودن موارد ابتلا و 2رقمی بودن آمار فوتی‌ها خبر می‌دهد. روز گذشته ۲۴۷بیمار جدید شناسایی شدند و ۱۰نفر دیگر جان باختند.

500  مدرسه
 در تهران با اعتباری بالغ بر 142میلیارد تومان بهسازی می‌شوند. به‌گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان‌تهران این اعتبارات در 2مرحله برای بهسازی آسفالت محوطه و ایزوگام بام مدارس تخصیص پیدا می‌کند و در مرحله اول برای 300مدرسه و در مرحله دوم برای 200مدرسه ایزوگام و روکش آسفالت محوطه مدارس انجام خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :