• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 10 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190443
+
-

با مردم/سرویس مدارس استثنایی راه‌اندازی نشد


براساس پیگیری‌های مسئولان مدارس استثنایی کشور از قوه قضاییه مقرر شد که سرویس این مدارس بعد از تعطیلات عیدفطر یعنی از 4اردیبهشت‌ماه دوباره دایر شوند و دانش‌آموزان را به مدارس‌شان برسانند ولی تاکنون این امر محقق نشده و خانواده‌های کودکان استثنایی همچنان برای رساندن این دانش‌آموزان به محل تحصیل‌شان دچار مشکل هستند. عده‌ای هم مجبور به خانه‌نشینی شده‌اند زیرا توان پرداخت هزینه‌های خودروی دربستی و پرداخت هزینه سرویس شخصی را ندارند. استدعا داریم این سرویس‌ها که براساس حکم قضایی باید دوباره در شهر تهران راه‌اندازی شوند هر چه سریع‌تر فعالیت خود را از سر بگیرند.
زمانیان از تهران


سگ‌های ولگرد امان خرم‌آبادی‌ها را بریده‌اند
معضل سگ‌های ولگرد در خرم‌آباد چند سالی است تبدیل به چالشی جدی شده و در بسیاری از مواقع زندگی شهروندان را دچار اختلال کرده است. مسئولان عنوان می‌کنند که نزدیکی جوامع شهری به روستاها از دلایل افزایش تعداد سگ‌های بلاصاحب و جولان آنها در شهرهاست و عده‌ای هم علت را غذارسانی انسان‌ها خارج از چارچوب محیط‌زیست به حیوانات می‌دانند. هر چه هست جمعیت سگ‌های بلاصاحب در شهرهای مختلف لرستان هرروز رو به افزایش است و تدابیر مسئولان در این زمینه کافی نبوده است. در تازه‌ترین اتفاق حمله سگ‌های ولگرد در هفته گذشته به یک خانم در کوی پزشکان حادثه‌ای تلخ رقم زد و روزی نیست که خبرهایی از این دست نباشد. لطفا مسئولان به داد مردم برسند.
روحی از خرم آباد

پیامک
قانون حمایت از معلولان اجرا شود

اجرا نشدن قانون حمایت از معلولان برای مسئولان شاید یک کلمه باشد که در نهایت هم به کمبود بودجه ربط پیدا کند اما همین چند کلمه برای معلولان یعنی استفاده مکرر از لوازم بهداشتی یک‌بار مصرف، یعنی گرفتن زخم بستر با یک دنیا هزینه، یعنی خانه‌نشین شدن خانواده، یعنی مرگ خاموش معلولان و... لطفا به داد معلولان حرکتی برسید.
ذهبی از بوشهر
 
فرصت ترمیم معدل افزایش یابد
اوایل تغییرات کنکور گفته می‌شد که ۱۰ بار فرصت ترمیم معدل هست، اما اکنون گفته می‌شود این فرصت فقط به یکبار کاهش یافته است. با توجه به اینکه ثبت نام امتحانات در حال شروع شدن است خواهشمندیم برداشتن محدودیت یکباره ترمیم معدل نهایی کنکور را پیگیری کنید تا بتوانیم دوباره در امتحان ترمیم معدل شرکت کنیم تا از استرس دانش‌آموزان کم شود.
سیاری از سنندج

نمازخانه‌ها و مساجد آزادراه تهران- ساوه بازگشایی شوند
چند وقتی است مسجد واقع در عوارضی پرند و دیگر نمازخانه‌های بین‌راهی در اتوبان تهران - ساوه تعطیل شده و یا وضعیت نامناسبی دارند. به‌نظر می‌رسد به بهانه وجود مراکز خدمات رفاهی بین راهی و برای جذب مشتری بیشتر و منفعت اقتصادی این مراکز، چنین نابسامانی‌ای صورت گرفته است. اینها در حالی است که اغلب مسافران به این مراکز رفاهی مراجعه نمی‌کنند چرا که یا وقت ندارند یا نیازی به این کار نمی‌بینند و فقط دنبال مسجد یا نمازخانه برای اقامه نماز هستند. لطفا پیگیری شود که چرا این مراکز و به‌ویژه مسجد عوارضی پرند که محل پرتردد بوده و از پارکینگ مناسبی برخوردار است بسته است؟
فلاحتی از تهران

پیام
تره بار شهرک آزادی برخی اقلام را بدون برچسب قیمت عرضه می‌کند

در تره‌بار شهرک آزادی برخی اقلام بدون برچسب قیمت عرضه می‌شوند. مثلا برنج فجر گرگان را در کیسه 10کیلویی 79هزار تومان می‌فروشند اما اگر چند کیلو بخواهی کیلویی 84هزار تومان قیمت خواهد داشت. این در حالی است که اصلا برنج فجر در سایر مراکز و در برنج‌فروشی‌ها زیر 70هزار تومان است. در اعتراض به فروش کیلویی 84هزار تومان هم عنوان می‌کنند قیمت 79هزار تومانی برای خرید 10کیلو به بالاست و این روالی است که برنج خرد را گران‌تر بفروشند.
نیری از تهران

قیمت تخم مرغ برای قشر کارگر باورکردنی نیست
قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ به وزن ۱۸۰۰ گرم، حدود ۱۰۰ هزار تومان می‌شود که این برای امثال من که کارگر هستند بسیار سخت است. اگر قرار باشد من و 3 فرزندم شام نیمرو بخوریم و میانگین برای هر نفر 2 تا 3 عدد تخم مرغ درست کنیم واقعا نیمرو خوردن هم برایمان سخت خواهد شد. لطفا جلوی گرانی کالاهای اساسی و حیاتی را بگیرید.
تقوایی از اسلامشهر

‌بنزین سوپر در زنجان عرضه نمی‌شود
سال‌هاست‌‌ عرضه بنزین سوپر در زنجان محدود و در اکثر مواقع این نوع بنزین در سطح استان ناموجود است. تنها دو جایگاه آن هم گاهی بنزین سوپر دارند که این دو جایگاه هم در ایام نوروز اصلا بنزین سوپر نداشتند این در حالی است که زنجان شاهراه عبوری بسیاری از مسافران است و موجود بودن بنزین در آن امری ضروری است. لطفا مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند که آیا سهمیه بنزین سوپر زنجان در خود استان عرضه می‌شود یا اینکه در کل سهمیه‌ای نیست؟ یا میزان اختصاص بنزین سوپر کم است و یا هر علت دیگری.
یعقوبی از زنجان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید