• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 5 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 189925
+
-

نکته بازی/ کمی واقع‌بین باش!

استراتژی عمده استقلالی‌ها بعد از شکست در دربی صدم این بود که توپ را توی زمین داور مسابقه بیندازند و ادعا کنند اشتباهات پیام حیدری منجر به شکست آنها شده است. این رویه از شخص حجت کریمی، سرپرست باشگاه شروع شد و تا سطح کادرفنی و بازیکنان تسری پیدا کرد. ازجمله مهدی قائدی که در پایان مسابقه گفت: «بهترین بازیکن زمین پیام حیدری بود.» اعتراض استقلالی‌ها به صحنه‌ای است که اوایل مسابقه توپ به‌دست گئورگی گولسیانی برخورد می‌کند. برخی کارشناسان عقیده دارند این صحنه پنالتی است و برخی دیگر نه، اما فارغ از اینکه حیدری چه تصمیمی باید می‌گرفت، نکته کلیدی آن است که استقلال در این بازی کیفیت همیشگی‌اش را نداشت. اگر این تیم مثل همیشه بازی می‌کرد، لازم نبود به سوت داور چشم بدوزد.

یعنی مربی تیم‌تان اطلاعات غلط دارد؟
اظهارات ضد‌و نقیض در مورد اینکه آیا استقلال از آسیا حذف شده یا نه، همچنان ادامه دارد و هر لحظه یک خبر متناقض منتشر می‌شود. در همین راستا خسرو حیدری، مربی آبی‌ها بعد از دربی در میکسد‌زون ورزشگاه آزادی گفت: «چرا به مردم دروغ بگوییم؟ استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است.» با وجود این دیروز فرشید سمیعی، معاون حقوقی و سخنگوی باشگاه گفت: «حذف استقلال از آسیا درست نیست. اظهارات و گمانه‌زنی‌هایی که در این خصوص در رسانه‌های مختلف و‌ فضای مجازی مطرح می‌شود، به‌خاطر نداشتن اطلاعات درست است. همه پیگیری‌ها را انجام داده و می‌دهیم. از هر روزنه و شانسی که باشد، استفاده می‌کنیم.» ما که آخرش نفهمیدیم چه شد، اما عجیب است که حتی عضو کادرفنی استقلال هم در مورد شرایط این تیم اطلاعات غلط دارد!

با «صداقت» در لیگ بمانید
در یکی از عجیب‌ترین نتایج این فصل، صنعت نفت موفق شد با 4گل نساجی را شکست بدهد و امیدهایش را برای بقا حفظ کند. این نتیجه جمع امتیازات نفت را به عدد 20رساند تا چند تیم، خطر سقوط را احساس کنند؛ ازجمله خود نساجی که 25امتیازی است. به علاوه شکست پرگل در آبادان، تعداد مسابقات دور از برد نساجی را به عدد 13رساند. در این مسابقه هم علیرضا حقیقی درون دروازه نساجی قرار داشت و با دریافت 4گل روز خوبی را پشت سر نگذاشت. بعد از بازی یاد اظهارنظر حقیقی در نخستین روزهای حضور هرناندس اسپانیایی در قائمشهر افتادیم؛ جایی که این دروازه‌بان با طعنه به حمید مطهری گفته بود: «صداقتی که در تیم گم شده بود، با حضور هرناندس بازگشت.» امیدواریم با همین صداقت در لیگ بمانید!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید