• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 4 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 189856
+
-

شلیک اشتباهی، جان مرد رهگذر را گرفت

سرنشینان 2خودرو که با یکدیگر درگیری داشتند، شروع به تیراندازی به سمت هم کردند اما یکی از گلوله‌ها به جوان رهگذری که در حال عبور از خیابان بود برخورد کرد و جانش را گرفت.
به‌گزارش همشهری، روز جمعه یکم اردیبهشت‌ماه به قاضی صاحب‌جمعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسر ١٨ساله‌ای با شلیک گلوله به قتل رسیده است. محل حادثه در حوالی شهرک ولیعصر بود که تیم جنایی راهی آنجا شد.
بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که مقتول جوانی ١٨ساله و اهل کشور افغانستان بوده است. او در خیابان هدف شلیک یک گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود. دوست مقتول که شاهد این جنایت هولناک بود درباره جزئیات تیراندازی گفت: مقتول از دوستانم بود و در یک کارگاه مبل‌سازی‌ کار می‌کرد. ساعتی قبل به مقابل محل کار دوستم رفتم و با هم در حال برگشتن به خانه بودیم که ناگهان مقتول هدف شلیک گلوله قرار گرفت و نقش زمین شد. گلوله از پنجره یک خودرو به‌سمت دوستم شلیک شد و آنطورکه من متوجه شدم سرنشینان 2خودرو با یکدیگر درگیر شده و به سمت هم تیراندازی می‌کردند که متأسفانه یکی از گلوله‌ها به دوست من برخورد کرد و جانش را گرفت. با انجام بررسی‌ها مشخص شد که گفته‌های دوست مقتول حقیقت دارد. کارآگاهان جنایی در بررسی دوربین‌های مداربسته دریافتند که سرنشینان ٢خودرو که همگی از اشرار بودند به دلایل اختلافاتی که با هم داشتند به سمت یکدیگر تیراندازی می‌کردند. در این بین کارگر جوان که مشغول پیاده‌روی با دوست خود بود هدف گلوله قرار گرفت و جانش را از دست داد.
در این شرایط جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای شناسایی عاملان تیراندازی و دستگیری آنها ادامه دارد تا انگیزه‌شان مشخص شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید