• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 30 فروردین 1402
کد مطلب : 189581
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/48k50
+
-

نکته بازی/ خب ما را می‌بردید روی خط!

دوشنبه‌شب یک برنامه تلویزیونی با منصور قنبرزاده، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ارتباط تلفنی برقرار کرد تا از کم و کیف برگزاری دربی تهران در روز یکشنبه آگاه شود. از او در مورد سهمیه سرخابی‌ها از تعداد تماشاگران سؤال شد که جواب داد: «به همان شکل
50- 50 خواهد بود.» بعد مجری در مورد درخواست پرسپولیس به‌عنوان میزبان بازی برای 90 به 10شدن تماشاگران پرسید که قنبرزاده گفت اطلاع خاصی ندارد و در این مورد با باشگاه باید صحبت شود. سطح اشراف آقای نایب‌رئیس در مورد ساعت برگزاری دربی هم به همین شکل بود و او راجع‌به اینکه بازی همان ساعت 17:30آغاز می‌شود یا برنامه تغییر خواهد داشت هم ابراز بی‌اطلاعی کرد. خب اگر اینطور است، هفته بعد ما را بیاورید روی خط. ما هم که همین‌قدر بی‌اطلاعیم...!

تماشا کن و لذت ببر!
مثلث مدعیان قهرمانی لیگ از مدت‌ها قبل شکل گرفته و همه می‌دانستند که در نهایت یکی از 3تیم سپاهان، پرسپولیس یا استقلال جام را بالای سر خواهد برد. وقتی چنین وضعیتی پیش می‌آید، بهترین حالت برای ضلع سوم این است که بیرون بنشیند و نبرد رودرروی دو ضلع دیگر را تماشا کند؛ اتفاقی که این هفته برای سپاهان رخ خواهد داد. این تیم که خودش هر 2بازی رفت و برگشت را در برابر سرخابی‌ها برگزار کرده، یکشنبه تماشاگر دربی تهران خواهد بود و احتمالا بسیار خوشحال می‌شود اگر 2تیم به یک نتیجه مساوی رضایت بدهند. جالب اینکه آمار هم نشان می‌دهد بیش از 50درصد دربی‌های پایتخت مساوی شده است. در 99شهرآورد قبلی، 26برد برای استقلال، 25برد برای پرسپولیس و 48مساوی ثبت شده است.

هفته قبل را ندیدی؟
امیر قلعه‌نویی از استادان دستاوردسازی برای خودش است. به‌عنوان مثال امیر تا مدت‌ها مدعی بود سردار آزمون کشف او بوده، تا اینکه مهاجم تیم ملی بالاخره لب باز کرد و گفت: «با احترام به آقای قلعه‌نویی، من کشف اکبر محمدی هستم.» امیر که هنوز هم این عادت قدیمی را حفظ کرده، در خلال مسابقه پرگل استقلال و هوادار که به برتری 6بر یک آبی‌پوشان انجامید، به خبرنگاران گفت: «انتخاب‌های ما در تیم ملی باعث پرگل شدن مسابقات شده است.» حتما همینطور است و اصلا این انتخاب، تاریخ فوتبال را متحول کرده. فقط خواستیم به امیرخان یادآوری کنیم درست یک هفته قبل، یعنی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در 8بازی فقط 13گل داشتیم؛ یعنی هر بازی به‌طور متوسط 1.6گل. آن موقع شما سرمربی تیم ملی نشده بودید؟




 

این خبر را به اشتراک بگذارید