• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 20 فروردین 1402
کد مطلب : 188822
+
-

نکته بازی/ تمارض به مصدومیت مربوط نیست

یکی از پدیده‌های این فصل محمد عمری بوده است. یحیی گل‌محمدی امسال دست به ناپرهیزی زد و بالاخره یک جوان رو کرد. عمری هم جواب اعتماد کادرفنی را داد و موفق شد با به ثمر رساندن چند گل خوب و نقش‌آفرینی در حرکات هجومی سرخپوشان، شایستگی‌هایش را نشان بدهد. با وجود این، بازیکن 24ساله پرسپولیس در بازی با ملوان عملکرد جالبی نداشت و بین 2نیمه تعویض شد. حالا خودش گفته تعویضش در این دیدار به‌خاطر مصدومیت بوده و این هفته‌ها با وجود آسیب‌دیدگی به میدان رفته است. احتمالا ادعای عمری صحت دارد و مصدومیت هم از اثرگذاری او کاسته، اما تمارض کردن ربطی به این داستان ندارد. عمری در نیمه اول بازی با ملوان 2شبیه‌سازی آشکار برای گرفتن پنالتی داشت که در کارنامه او یک نمره منفی تلقی می‌شود.

می‌خواهی خودت داوری کنی؟
بازی بزرگ این هفته بین تراکتور و سپاهان چند صحنه ملتهب داشت؛ یکی در محوطه جریمه سپاهان بود که داور به سود میزبان پنالتی گرفت اما دیگری در محوطه جریمه تراکتور رخ داد که داور تصمیم گرفت بازی را ادامه بدهد. در تصاویر اینطور به‌نظر می‌رسید که پنالتی سپاهان گم شده است. به همین مناسبت محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان بعد از بازی با لپ‌تاپی در دست راهی اتاق داوران شده و داد و فریاد راه انداخته است. احتمالا هفته گذشته که سپاهان موفق شد نفت آبادان را با یک گل مشکوک شکست بدهد، ساکت لپ‌تاپش را خاموش کرده بود(!) اما اگر او خیلی ناراحت است می‌تواند خودش سوت بردارد و مسابقات را قضاوت کند. به هر حال ایشان دوست صمیمی مهدی تاج هستند و در فدراسیون حق آب و گل دارند!

ساپینتو، به سبک آنچلوتی
بعد از پیروزی درخشان و 4بر صفر رئال‌مادرید بر بارسلونا در ال‌کلاسیکوی برگشت جام حذفی، ویدئویی از رختکن تیم مادریدی منتشر شد که نشان می‌داد کارلو آنچلوتی به‌عنوان جایزه بازیکنانش، یک روز تمرین تیم را تعطیل کرده است. بعد از اعلام این تصمیم هم بازیکنان رئال مثل بچه مدرسه‌ای‌ها بالا و پایین پریدند و خوشحالی کردند. این ویدئو که بازتاب زیادی هم در سطح جهان داشت، گویا روی ریکاردو ساپینتو تأثیر گذاشته و باعث شده سرمربی استقلال بعد از پیروزی بر آلومینیوم، 2روز تمرین تیم را تعطیل کند. نمی‌دانیم استقلالی‌ها هم با شنیدن این خبر بالا و پایین پریدند یا نه، اما به هر حال این جایزه حق‌شان بود. آنها 8بازی از 9مسابقه اخیر خود را برده‌اند و این روزها فوتبال خیلی خوبی هم بازی می‌کنند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید