• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
یکشنبه 20 فروردین 1402
کد مطلب : 188821
+
-

پایان قصه مطهری در قائمشهر

 روزهای سیاه نساجی در لیگ برتر همچنان ادامه دارد و شاگردان حمید مطهری این بار مقابل فولاد خوزستان شکست خوردند تا یازدهمین باخت را در این فصل تجربه کنند. از آخرین مسابقه‌ای که نساجی مزه برد در لیگ برتر را چشید 100روز می‌گذرد و سرخ‌پوشان قائمشهری بعد از برد مقابل تراکتور در هفته چهاردهم دیگر رنگ برد را ندیدند. بعد از باخت به فولاد اما ایزد سیف‌الله‌پور از هواداران نساجی بابت نتایج ضعیف این تیم عذرخواهی کرد. او حتی در صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرده که اگر 2‌تیم انتهای جدول نبودند، نساجی هم خطر سقوط را احساس می‌کرد و ظاهرا صحبت‌های سیف‌الله‌پور به مذاق مطهری خوش نیامد. البته در 2 ماه گذشته هم بارها بحث برکناری مطهری مطرح شد ولی مالک باشگاه نساجی تصمیم گرفت تا به کادر فنی فرصت بدهد. از طرفی این شایعه هم مطرح شد که مطهری با سفارش و حمایت امیر قلعه‌نویی به مالک نساجی معرفی شد و سرمربی فعلی تیم ملی هم از باشگاه نساجی خواسته بود تا به مطهری زمان بدهند.

   ناراحتی مطهری از باشگاه
مطهری در مقاطعی از نیم‌فصل اول نتایج خوبی در نساجی گرفت و جالب اینجاست که باشگاه نساجی در اقدامی عجیب قرارداد این مربی را یک فصل دیگر تمدید کرد ولی بعد از این اتفاق، نساجی دیگر روزهای خوبی را در لیگ تجربه نکرد. هر چند مدیران نساجی از عملکرد مطهری رضایت ندارند ولی این مربی هم از عملکرد باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات راضی نبود و بارها به نزدیکانش گفته که همه تیم‌ها برای نیم‌فصل دوم تقویت شدند غیراز نساجی. هر چند مدیران نساجی برای نیم‌فصل دوم نتوانستند بازیکنان مورد نظر مطهری را جذب کنند ولی شکست در 11مسابقه و خوردن 34گل موضوعی نیست که برای سرمربی این تیم قابل دفاع باشد.

    عدم‌ارتباط با هواداران
مطهری از زمانی که هدایت نساجی را بر عهده گرفت هرگز با هواداران این تیم ارتباط مثبتی نداشت و از طرفی جو درون‌تیمی نساجی هم در مقاطعی از فصل به هم ریخت که این موضوع به آنها ضربه زد. مطهری در نیم‌فصل اکبر صادقی را کنار گذاشت و پادرمیانی باشگاه و بازیکنان هم در بخشش این بازیکن بی‌نتیجه بود؛ موضوعی که به مذاق شاگردان مطهری خوش نیامد چون آنها معتقدند صادقی بازیکنی بود که می‌توانست تیم را جمع کند. از طرفی انتقادهای چند هفته پیش علیرضا حقیقی از برخی بازیکنان نساجی هم در نوع خودش عجیب بود و او به این موضوع اشاره کرد که نساجی تبدیل به حیاط‌خلوت برخی از بازیکنان شده است.
مطهری بعد از سال‌ها فعالیت در فوتبال ایران به‌عنوان دستیار، امسال برای نخستین بار تجربه سرمربی بودن را به دست آورد ولی فصل ناموفقی را پشت‌سر گذاشت. برای مدیران نساجی که توسط هواداران باشگاه به‌شدت تحت فشار هستند، 5بازی باقیمانده و همچنین بازی‌های جام حذفی بسیار مهم است. اکثر هواداران نساجی در یک‌ماه گذشته خواهان ایجاد تغییر در کادر فنی بودند. باشگاه نساجی در این دوسه هفته، منتظر بود تا مطهری خودش استعفا بدهد تا با این استعفا موافقت کند ولی او این کار را انجام نداد تا باشگاه در نهایت تصمیم به قطع همکاری با این مربی بگیرد. مدیران نساجی بعد از باخت به فولاد هم به مطهری پیغام دادند که خودش استعفا بدهد. آنها در ابتدای فصل با امیدواری زیادی مطهری را انتخاب کردند تا یک فصل متفاوت را تجربه کنند ولی این یک تصمیم بی‌نتیجه بود. جالب اینجاست که مطهری یک‌بار در طول فصل استعفا داد که البته مورد موافقت باشگاه قرار نگرفت و عصر دیروز هیات مدیره رأی به جدایی این مربی داد. نساجی با برکناری مطهری حالا باید خیلی زود اقدام به انتخاب سرمربی جدید کند تا حداقل برای ادامه لیگ و جام حذفی، شاید از این وضعیت بحرانی خارج شود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید