• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 15 فروردین 1402
کد مطلب : 188378
+
-

نقل قول

بیشترین حمایت از خانواده‌های چندقلو‌ها
حمیدرضا علیان‌زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد: تعداد خانواده‌های دارای فرزند چندقلو مورد حمایت بنیاد ۱۵خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در سال ۱۴۰۱ از مرز ۱۷۰خانواده گذشت. بیشترین تعداد حمایت از خانواده‌های چندقلو (3‌قلو و بیشتر) در سال ۱۴۰۱ مربوط به استان‌های آذربایجان شرقی، یزد، قم و فارس است.

طبقاتی‌شدن آموزش واقعیت ندارد
محمدمهدی کاظمی، معاون وزارت آموزش و پرورش: واقعیت اینطور نیست که آموزش و پرورش ما به سمت طبقاتی شدن می‌رود. ما امروز با چالش‌هایی ازجمله تنوع مدارس روبه‌رو هستیم. طی سال‌های گذشته تنوع مدارس به مرور افزایش یافته است. یکی از کارویژه‌های وزارتخانه، کاهش تنوع مدارس است؛ البته تحقق این هدف مستلزم تغییر برخی قوانین و مقررات است.

امدادرسانی به 58هزار نفر در نوروز
وحید سلیمی، سخنگوی طرح ملی نوروزی جمعیت هلال احمر:  امدادگران جمعیت هلال‌احمر از ۲۴ اسفند۱۴۰۱ تا سیزدهم فروردین۱۴۰۲، در ۴۰۷۹ عملیات پوشش حوادث شرکت کردند که از این تعداد، یک‌هزارو۸۷۵ عملیات، جاده‌ای بوده است. در طرح امداد نوروزی امسال مجموعا به ۵۸هزار نفر، امدادرسانی شده است.

دانشجویان فاقد حجاب،  بدون خدمات
عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی : مراکز آموزشی این وزارتخانه از ارائه خدمات به معدود دانشجویان فاقد حجاب اسلامی، معذور خواهند بود. از دانشجویان می‌خواهیم تا پوشش حرفه‌ای را که با گوهر گرانقدر «عفاف» پیوند خورده و ارزشی انسانی و اخلاقی به شمار می‌آید، ارج نهند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :